Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ

ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

                 
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοτικές εκλογές 2019. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημοτικές εκλογές 2019. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Μερτύρης: Συνδημότη δεν χρωστάς τίποτα και σε κανέναν, μπορείς να κάνεις την Ανατροπή

Written By Παλλήνη Press on Σάββατο 1 Ιουνίου 2019 | 1:27 μ.μ.


Συμπολίτες.

Την Κυριακή 2 Ιουνίου ολοκληρώνεται η εκλογική αναμέτρηση στον Δήμο μας, με την τελική επιλογή σας για το ποιος πρέπει να είναι Δήμαρχος της Πόλης μας. 

Ανεξάρτητα από την  έκβαση του αποτελέσματος , θέλω να γνωρίζετε, πως στα πέντε σχεδόν χρόνια που προηγήθηκαν, ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης έδωσα με τους συνεργάτες μου αρκετές και δύσκολες μάχες, στην κατεύθυνση του κοινού συμφέροντος όλων μας.

Δυστυχώς το πλειοψηφικό σύστημα, στη περίπτωση του Δήμου μας, χρησιμοποιήθηκε από τον κ. Δήμαρχο, ως δύναμη επιβολής ακόμη και για αποφάσεις που αντιστρατεύονταν το λαϊκό συμφέρον και όχι ως δυνατότητα κυβερνησιμότητας όπως θέλει να υποστηρίζει

Δεν θέλω να απαριθμήσω για μια ακόμη φορά τα μικρά και μεγάλα προβλήματα που συσσώρευσε στις Πόλεις μας η συγκεκριμένη διοίκηση. Ως φαίνεται  άλλωστε από το αποτέλεσμα της 26ης Μαϊου  κατάφεραν με συγκεκριμένες μεθόδους να σας εξωραϊσουν  την εικόνα, υποβαθμίζοντας την σοβαρότητα των προβλημάτων προς εσάς.

Συμπολίτες μου η αυριανή ημέρα είναι κρίσιμη για την εξέλιξη του Δήμου μας.

Δεν επιλέγετε μεταξύ δύο υποψηφίων, αλλά μεταξύ δύο διαφορετικών Αυτοδιοικητικών Αντιλήψεων.

Την Κυριακή αποφασίζουμε για τη συνέχιση του Δημαρχοκεντρισμού και όλων των αντιδημοκρατικών παραγώγων του,  ή για την Νίκη   των δυνάμεων του  δημιουργικού διαλόγου,  της προοπτικής, του εκσυγχρονισμού, της ελπιδοφόρας Ανάπτυξης.

Επιλέγεις  να θέσεις τέρμα στην Αλαζονεία του Ενός και να αποκαταστήσεις την διαφάνεια και την Αξιοκρατία στον Δήμο μας.

Συνδημότη δεν χωράνε συναισθηματικές παρορμήσεις προς πρόσωπα.

Δώσε στην ψήφο σου το κύρος που της πρέπει.

Δεν χρωστάς τίποτα και σε κανέναν.

Οι «φτηνές εξυπηρετήσεις και εκδουλεύσεις», προκειμένου να εκβιάζονται συνειδήσεις, πρέπει να αποτελέσουν μια κακιά ανάμνηση. 

Σε έναν Δήμο με Όραμα, πρόγραμμα και διοικητική συνέπεια,  η σχέση Πολίτη-Δήμου είναι καθαρή, δυνατή και  ενεργά αποτελεσματική.

Δε χρειάζονται ρουσφέτια.

Συνδημότη μπορείς να κάνεις την Ανατροπή.

Η ψήφος σου είναι δυνατή, μην τους την χαρίζεις.

Παν. Μερτύρης.

1:27 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Π. Μερτύρης: «Καλώ όλους τους συμπολίτες μου σε μια Πανδημοτική εγρήγορση!»

Written By Παλλήνη Press on Παρασκευή 31 Μαΐου 2019 | 12:52 μ.μ.


Συνδημότες μου.

Νιώθω την ανάγκη να  ευχαριστήσω δημόσια  όλα τα στελέχη της Παράταξης μας, που με ανιδιοτέλεια, ενθουσιασμό και εξαιρετική Αυτοδιοικητική ωριμότητα, έδωσαν μαζί μου, έναν ωραίο και δημιουργικό αγώνα, με βαθιά πίστη πως μπορούμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα στην γειτονιά μας, στην πόλη μας, στον Δήμο μας συνολικά.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους εσάς που με τόλμη και παρρησία  μας τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας.

Όλοι μαζί συνεχίζουμε, πιστοί στις κοινές Αρχές και Ιδανικά.

Στον Αγώνα που δώσαμε μέχρι σήμερα μεταφέραμε μόνο Αλήθειες. Όμως απέναντι μας, είχαμε να αντιμετωπίσουμε τους «άριστους» προπαγανδιστές της δημαρχιακής ομάδας και τον πακτωλό των σπάταλων ενεργειών της, στην τελευταία προεκλογική περίοδο, που αποπροσανατόλισαν μερίδα λαού. Πιστέψτε με, τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί στον Δήμο μας, είναι πολλά και σοβαρά.

Δώσαμε έναν καθαρό αγώνα, απέναντι σε ένα σύστημα διαπλοκών που αποπροσανατόλισαν τον κόσμο, από τα σοβαρά ζητήματα. Παρ, όλα αυτά διατηρήσαμε τις δυνάμεις μας ισχυρές και ανανεωμένες, ώστε η παρουσία μας στο Δημοτικό συμβούλιο στην επόμενη περίοδο να μεταφέρει την αύρα και το περιεχόμενο μιας σύγχρονης και νεανικής αυτοδιοικητικής ομάδας, που ξέρει, θέλει και μπορεί να διεκδικεί για το κοινό συμφέρον.

Συνδημότες μου, η μάχη δεν κρίθηκε οριστικά, έστω και αν τα ποσοστά του κ. Ζούτσου δείχνουν ισχυροποιημένα.

Πέρα από τους παραπλανημένους ψηφοφόρους, υπάρχει μια ισχυρή πλειοψηφία λαού της τάξης  του 53%, που μπορεί να αποδείξει την  ερχόμενη Κυριακή (2 Ιουνίου), πως θεωρεί ότι ο κ. Ζούτσος έχει ολοκληρώσει τον Κύκλο του.

Στις 2 Ιουνίου θα δώσουμε το παρόν μας, με αξιοπρέπεια αλλά και  την πίστη πως οι δημότες, αφού επέλεξαν τους συμβούλους της αρεσκείας τους, θα απαντήσουν θετικά  υπέρ του προσώπου, που ξέρει να διαχειρίζεται και να σέβεται τους κανόνες της δημοκρατικής λειτουργίας.

Με αφορμή το κομβικό σημείο της ερχόμενης Κυριακής,   ήρθε η ώρα να βγουν μπροστά όσοι αποκαλούν αλαζόνα τον κ. Ζούτσο και κατεστημένο την διοίκησή του. Τους δίδεται μεγάλη ευκαιρία να αποδείξουν με ποιον είναι!

Καλώ  λοιπόν όλους τους συμπολίτες μου σε μια Πανδημοτική εγρήγορση και κινητοποίηση, για να πούμε τέρμα στο ξεπερασμένο μοντέλο διοίκησης και τις αλαζονικές διαθέσεις, που ήδη από τις δηλώσεις της πρώτης βραδιάς δεν μπορούσαν να αποκρύψουν.

Με σεβασμό  στην τελική σας κρίση,

Παναγιώτης Μερτύρης

12:52 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Καρκούλιας: Γιατί πρέπει να ψηφίσουμε τον κ. ΜΕΡΤΥΡΗ για Δήμαρχο

Ώρα ευθύνης και προβληματισμού.

Αγαπητοί συνδημότες.

Την Κυριακή διεξάγεται επαναληπτική  εκλογική αναμέτρηση για την ανάδειξη Δημάρχου στον Δήμο μας.

Η δυσκολία αυτής της αναμέτρησης όσο και να φαντάζει εξ αρχής δύσκολη (λόγω των ποσοστών της πρώτης Κυριακής) μπορεί να ανατραπεί με την θέληση, συμμετοχή και την επιλογή σας ως Δημάρχου του Τάκη Μερτύρη.

Γιατί πρέπει να ψηφίσουμε τον κ. ΜΕΡΤΎΡΗ για Δήμαρχο:

Α.-Από τα ποσοστά που έλαβε κάθε ένας από τους 4 συνδυασμός την προηγούμενη Κυριακή έχουν εκλεγεί για το νέο Δημοτικό συμβούλιο αναλογικά  17 έδρες ενώ από τον πέμπτο συνδυασμό του κ Ζούτσου έχουν εκλεγεί 16 έδρες.

Β.-Εκλέγοντας τον Μερτύρη Δήμαρχο είναι υποχρεωμένος προκειμένου να έχει την πλειοψηφία στο Δημοτικό Συμβούλιο να συνεργασθεί με όλους τους συνδυασμούς όπως προστάζει η φιλοσοφία της  απλής αναλογικής.

Γ.-Η αναγκαστική αυτή συνεργασία θα αποτρέψει τα φαινόμενα αλαζονείας, αδιαφάνειας στα οικονομικά σκάνδαλα, την ρουσφετολογία τις αδικίες και ο δημότης θα εκπροσωπείται πιο δίκαια και πιο δημοκρατικά.

Δ.-Θα θέσει τέρμα σε ένα «καθεστώς» 40 ετών που η επιβίωση του στηρίζεται σε μικρορουσφετάκια, σε εξυπηρετήσεις σε παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία σε τοποθέτηση μιάς λάμπας, λίγης ασφάλτου ,ενός κάδου κτλ.

Ε.-Θα θέσει τέρμα σε ανθρώπους που ενώ δεν προσφέρουν «τίποτα ουσιαστικό» παίρνουν ψήφους από μία συνταγή και εξυπηρέτηση σε νοσοκομείο,από ένα μικρορουσφετάκι κάδου, και από «φιλιά όπου βρεθούν» διαδίδοντας ότι επάγγελμα έχουν την πολιτική.

ΣΤ.-Με την πολυσυλλεκτικότητα της νέας διοίκησης θα υπάρχει όραμα για την πόλη αυτή, όρεξη για δουλειά και πρόοδος απέναντι σε μια «γερασμένη» και «κουρασμένη» διοίκηση.

11:34 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Προς ενημέρωση υποψήφιων συμβούλων



Τα μόνα έγκυρα αποτελέσματα που κατισχύουν όλων των υπολοίπων (Δήμου κ Υπουργείου Εσωτερικών μετά και το χαμό με τα tablet) είναι του Πρωτοδικείου. Δεν γίνεται καταμέτρηση στο Πρωτοδικείο (δεν προβλέπεται) αλλά με βάση το συμπληρωμένο Πρακτικό 2 και τους σταυρούς όπως αναγράφονται εκεί, γίνεται η ανακήρυξη των εκλεγέντων. Μόνον εάν υπάρχει διαφορά με αποτελέσματα Δήμου κ Υπουργείου μπορεί να γίνει επανακαταμέτρηση οίκοθεν χωρίς να ζητηθεί. 

Κατά τα λοιπά οι έχοντες προς τούτο έννομο συμφέρον (έχει νομολογηθει ότι έννομο συμφέρον έχουν μόνον όσοι ΔΕΝ εκλέγονται και όχι αυτοί που εκλέγονται μεν αλλά σε κατώτερη θέση) μετά και την απόφαση του Πολιτικού Πρωτοδικείου μπορούν να υποβάλουν ένσταση εντός 7 ημερών που διαβιβάζεται και εκδικάζεται από το κατά τόπους αρμόδιο Διοικητικό Πρωτοδικείο.

Υπομονή λοιπόν για αποφάσεις Πρωτοδικείου!

Χαρά Γιαννοπούλου

Δικαστικός

11:26 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Θάνος Α. Οικονόμου: «Πόλεις που μας αξίζει να ζούμε»

Written By Παλλήνη Press on Τετάρτη 22 Μαΐου 2019 | 12:03 π.μ.


Γεννημένος στην Παλλήνη το 1973, τέταρτης γενιάς Παλληνιώτης, μεγάλωσα και δραστηριοποιήθηκα επαγγελματικά στην περιοχή μας, παρακολουθώντας την εξέλιξή της και τη μεταμόρφωσή της από χωριό σε πόλη.
Η πόλη της Παλλήνης, μαζί με τον Γέρακα και την Ανθούσα, υποδέχθηκαν τα τελευταία χρόνια χιλιάδες νέους κατοίκους, οι οποίοι επένδυσαν συναισθηματικά και οικονομικά στον ενιαίο Δήμο μας, αποσκοπώντας σε ένα καλύτερο επίπεδο διαβίωσης.
Οι πόλεις – πρότυπα όμως που μας είχαν υποσχεθεί κάποιοι δεν δημιουργήθηκαν ποτέ! Οι ανάγκες των πολιτών δεν εισακούστηκαν και δεν καλύφθηκαν ποτέ! Άλλοτε με πρόσχημα την οικονομική κρίση και άλλοτε με φαιδρές δικαιολογίες, είδαμε την ποιότητα ζωής στις πόλεις μας, όσο και την αξία των περιουσιών μας να υποβαθμίζονται διαρκώς.
Αφουγκραζόμενος λοιπόν και διαπιστώνοντας τα μικρά ή μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε όλοι μας καθημερινά, με την ανησυχία και την αβεβαιότητα για το αύριο των παιδιών μας, για την πόλη που θα τους παραδώσουμε, συνειδητοποίησα ότι έφτασε για όλους μας η ώρα της αφύπνισης.
Έτσι αποφάσισα να υποστηρίξω και να στηρίξω ενεργά τον συνδυασμό «ΑΝΘΟΥΣΑ – ΓΕΡΑΚΑΣ – ΠΑΛΛΗΝΗ – Πόλεις Για Να Ζεις» και τον υποψήφιο Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Μερτύρη. Έναν επιτυχημένο επαγγελματία, έναν άνθρωπο με αξίες και παραδόσεις, έναν συμπολίτη μας που βρίσκεται δίπλα μας, γνωρίζει τα προβλήματά μας και διαθέτει όραμα και ρεαλιστικούς στόχους για ένα καλύτερο αύριο!
Ώρα για αφύπνιση, ώρα για συνεισφορά!
Τίποτε λιγότερο από ό,τι μας αξίζει: ΠΟΛΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ.



Θάνος Α. Οικονόμου
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
12:03 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

ΛΙΒΑΝΙΟΣ ΑΚΗΣ: H ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗ ΣΤΗ ΠΑΛΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 21 Μαΐου 2019 | 1:48 π.μ.


Το γεφύρι της Άρτας μπροστά σε νέα προβλήματα.
Κι αυτές οι μπουλντόζες αργούν να εμφανιστούν.
Η ΕΥΔΑΠ, ουσιαστικά, επιβεβαιώνει τα νομικά προβλήματα στη διαγωνιστική διαδικασία.
Σε ανάρτησή του ο Δήμος Παλλήνης «μεταφράζει» λανθασμένα το απαντητικό έγγραφο. 

της ΕΥΔΑΠ σχετικά με την πορεία του Διαγωνισμού της πολύπαθης Αποχέτευσης. Τρέχουμε στον 6ο μήνα (ημερομηνία δημοπράτησης 14.12.2019)και οι καθυστερήσεις δεν άργησαν να φανούν.

Ο Δήμος Παλλήνης, πολύ σωστά, μετά το εξαιρετικά ανησυχητικό δημοσίευμα του economistas.gr για σοβαρές νομικές εμπλοκές (μίλησε για νομικό κουβάρι) στο Διαγωνισμό, ζήτησε ενημέρωση από την ΕΥΔΑΠ για τις εξελίξεις και τις επιπτώσεις στην εκτέλεση του έργου. 

Υπενθυμίζουμε ότι το economistas.gr ανέφερε ότι, λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν από Αποφάσεις Ευρωπαϊκών και Ελληνικών Δικαστηρίων καθώς και της Επιτροπής Ανταγωνισμού 2017 για τη δράση καρτέλ,υπάρχει το ενδεχόμενο σοβαρών καθυστερήσεων ή ακόμα και παραπομπής του έργου στις καλένδες.

Παρόλο που ο Δήμος δεν δημοσίευσε το πλήρες κείμενο ,η ΕΥΔΑΠ τονίζει ότι η Επιτροπή του Διαγωνισμού οφείλει να σταθεί με προσοχή στην εξέταση όλων των θεμάτων, ώστε να αποφευχθούν νομικά προβλήματα και καθυστερήσεις. Δηλαδή,  επιβεβαιώνει το δημοσίευμα των economistas που μιλάει για νομικό κουβάρι. Αναφέρει δε, ότι αφού το θέμα επιλυθεί (σς .εφόσον βέβαια λυθεί) θα ακολουθήσει η διαδικασία του Ελεγκτικού Συνεδρίου ,με ότι αυτό συνεπάγεται, και μετά την ολοκλήρωσή της θα ακολουθήσει η συμβασιοποίηση. 

Αλήθεια που βλέπει ο Δήμος την ομαλή εξέλιξη του Διαγωνισμού; 

Επίσης πού αναγράφεται στο έγγραφο της ΕΥΔΑΠ, ότι το έργο θα ξεκινήσει το 2019 και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023 με σύνδεση και τού τελευταίου ακινήτου ;

Κύριε Δήμαρχε η ΕΥΔΑΠ δεν δίνει ημερομηνίες γιατί ξέρει να φυλάγει τα νώτα της και δεν θέλει να εκτίθεται.
Γι αυτό έστω και προεκλογικά ,πράγμα που μπορεί να σας κοστίζει, εξηγείστε καθαρά στον Παλληνιώτη όλα τα παραπάνω. Μην του ξαναπείτε άλλο για μπουλντόζες που από μήνα σε μήνα ξεκινάνε κι ακόμα να τις δει.

Υπάρχει όμως κι ένα ερώτημα για την ΕΥΔΑΠ σε μία ατυχέστατη διατύπωσή της, υποθέτω στην προσπάθεια να σας καθησυχάσει, ότι και αν υπάρξουν καθυστερήσεις όλα φτιάχνονται . 

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «(στο διαγωνισμό) συμμετέχουν μεγάλοι οικονομικοί φορείς οι οποίοι έχουν τους πόρους για να υλοποιήσουν το έργο με πολλαπλά παράλληλα εργοτάξια».

Γνωρίζει η ΕΥΔΑΠ καμία εργοληπτική εταιρία – φιλανθρωπικό κατάστημα, που θα αναλάβει να πληρώσει από τη τσέπη της, τις σοβαρές ζημιές καθυστερήσεων που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της ; Η μήπως στη διακήρυξη και τα τεύχη του έργου προβλέπεται κάτι τέτοιο;

Καλόν είναι η ΕΥΔΑΠ να μη δηλώνει στους πολύ ταλαιπωρημένους δημότες της Παλλήνης ότι θα τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα στηριζόμενη στις τσέπες των εργολάβων .Γιατί αφ΄ ενός τέτοιο έργο, διάρκειας 48 μηνών, δεν μπορεί να συμπιεστεί χρονικά πέραν κάποιου σημείου,αλλά κι αν υπάρχουν κάποια περιθώρια γι αυτό, η ΕΥΔΑΠ είναι αυτή που οφείλει να βάλει το χέρι στην τσέπη για να αποκαταστήσει τη ζημιά.

κ. Δήμαρχε, οι κάτοικοι του Δήμου Παλλήνης καίγονται για το υπ αριθμόν 1 πρόβλημα του Δήμου, το αποχετευτικό. 

Απειλείται η υγεία τους και των παιδιών τους, δεινοπαθούν οικονομικά με τους βόθρους ,είναι 15 χλμ. από το Σύνταγμα και υφίστανται έντονες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.Η πόλη δίνει εικόνα τριτοκοσμική (ευρωπαϊκή δεν είναι σίγουρα, βοθρούπολη μπορεί) όταν λύματα τρέχουν στους δρόμους.

Ο λαός της Παλλήνης θα δώσει την Κυριακή την απάντησή του σε όλα αυτά τα ψέμματα και θα εμπιστευτεί τον Παναγιώτη Μερτύρη!

Λιβάνιος Άκης
1:48 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη - Πόλεις για να ζεις: Πρόγραμμα Δράσης 2019-2023


Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε τις πόλεις που θέλουμε να ζούμε. Αυτές που μπορούμε να ζήσουμε με τις οικογένειες μας. Το σύνθημα μας δεν είναι άλλο ένα σύνθημα. Είναι στρατηγική μας προτεραιότητα. Για αυτό και το πρόγραμμά μας το έχουν επιμεληθεί άνθρωποι που ζουν στο δήμο Παλλήνης, άνθρωποι που μπορούν να το κάνουν πράξη. Η δύναμη μας είναι οι στόχοι μας και οι άνθρωποι μας.

Αυτή τη φορά πριν ψηφίσεις διάβασε και δείξε σεβασμό σε αυτό σου το δικαίωμα!

Αξίζουμε όλοι τις πόλεις που θέλουμε για να ζούμε.

Δείτε αναλυτικά το Πρόγραμμα Δράσης 2019-2023

1:16 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

ΕΜΕΙΣ Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ: Προεκλογική ομιλία και παρουσίαση των υποψηφίων


1:05 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Ειρήνη Καραναστάση: Γι’ αυτούς τους λόγους θα ήθελα να συμμετάσχω στο αυριανό νέο δημοτικό συμβούλιο


Δεν έχω βλέψεις σε μια πολιτική καριέρα, ποτέ δεν ασχολήθηκα με την πολιτική. Γι’ αυτό ο λόγος μου δεν είναι πολιτικός. 

Γεωπόνος σπούδασα, καθηγήτρια είμαι. Αγαπώ να προσφέρω και να προσπαθώ για κάτι καλύτερο, ίσως και για κάτι διαφορετικό. 

Από απλό ενδιαφέρον για την καθημερινότητά μας, για εμένα, την οικογένειά μου, τους φίλους, τους γνωστούς, αλλά και τους άγνωστούς μου συνδημότες. 

Από ανησυχία για τις συνθήκες τις οποίες βιώνουμε, την παραβατικότητα που αυξάνεται, την έλλειψη χώρων πρασίνου και αναψυχής (σε ένα προάστιο!), τις δυσκολίες στάθμευσης (και πάλι!) και μετακίνησης με και προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τις δυσκολίες μετάβασης των παιδιών στα σχολεία και σε άλλες δραστηριότητες, μάθησης ή διασκέδασης – την ανάγκη τους να φεύγουν από τις γειτονιές μας για να ζήσουν τα νιάτα τους... 

Από ενδιαφέρον για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε.
Από ευαισθησία για τις κοινωνικά πιο ευαίσθητες ομάδες.

Γι’ αυτούς τους λόγους θα ήθελα να συμμετάσχω στο αυριανό νέο δημοτικό συμβούλιο.
Γι’ αυτούς τους λόγους επέλεξα να συνταχθώ με την ομάδα «Εμείς, η πόλη μας». 

Αν νομίζετε ότι μια τέτοια προσπάθεια αξίζει τον κόπο,
Αν συμφωνείτε ότι Δήμος δεν είναι μόνο κοινωνικές εκδηλώσεις και έργα βιτρίνας, αλλά ανταποδοτικές υπηρεσίες με παροχές προσιτές για όλους (εκπαιδευτικές, αθλητικές και εικαστικές δραστηριότητες για παιδιά και ενηλίκους), παιδικοί σταθμοί, καλοκαιρινές δραστηριότητες και φύλαξη για τα παιδιά όλων μας, πάρκα, παιδικές χαρές, ανακύκλωση, καθαριότητα, δημοτικά ιατρεία,
Αν πιστεύετε ότι ο Δήμος μας πρέπει να αλλάξει και να εκσυγχρονιστεί με τις ανάγκες της εποχής μας,

Στηρίξτε με και διαδώστε το όνομά μου. 
Ήμουν πάντα σιωπηλός χαρακτήρας. Έκανα τη δουλειά μου και τον όποιο εθελοντισμό επίσης σιωπηρά. Τώρα ζητώ τη δική σας υποστήριξη για να μπορέσω να καταφέρω κάτι.  

Είμαι η Ειρήνη Καραναστάση, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,  πτυχιούχος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας και διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Dundee Σκωτίας. 

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Παλλήνης, στην εκλογική περιφέρεια του Γέρακα

12:07 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Kώστας Μήλας: Υποψήφιος Δημοτκός Σύμβουλος με τον συνδυασμό "Άλλη Πόλη"

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 20 Μαΐου 2019 | 9:31 μ.μ.

Συντάσσομαι με την Ανεξάρτητη και Αδέσμευτη Πολιτικό, ΡΑΧΗΛ ΜΑΚΡΗ, για την διεκδίκηση του Δήμου Παλλήνης με τον συνδυασμό "άλλη Πόλη" για την αλλαγή του παλαιοκομματικού και καθεστωτικού τρόπου διοίκησης. 
Για τον καθορισμό νέων προτεραιοτήτων. 
Για τον εκσυγχρονισμό με νέα μοντέλα διοίκησης. 
Για να αποκτήσει ο Δήμος μας βιωσιμότητα, όραμα και προοπτική.      

• Γεννήθηκε στην Αθήνα από τον Ελευθέριο Μήλα από την Άνδρο και την Γεωργία Αλεβίζου από την Μεσσηνία. 
• Αποφοίτησε από το E΄ Λύκειο Αθηνών στα Εξάρχεια. 
• Μένει με την οικογένειά του από το 1996 στον Γέρακα. 
• Είναι παντρεμένος με την Ιωάννα Λιάπη Οικονομολόγο PhD  Διευθύντρια στο 2ο Γυμνάσιο Παιανίας. Έχει δύο παιδιά, την Γεωργία, φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Παν/μίου Αθηνών και τον Λευτέρη, Διπλ. Πολιτικό Μηχανικό. 
• Είναι Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. 
• Έχει πτυχίο Παιδαγωγικών Σπουδών.  
• Μιλά Αγγλικά και Γαλλικά.  
• Έχει Τεχνική Εταιρεία που ασχολείται με την μελέτη και την κατασκευή ιδιωτικών έργων. 

ΔΙΕΤΕΛΕ: Αντιδήμαρχος, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας, Αντιπρόεδρος Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Γέρακα. Αντιπρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου Ο.Φ. Γέρακα  και Πρόεδρος του τμήματος Βόλεϊ. Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα. Μέλος του Δ.Σ. του Πνευματικού Συλλόγου Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης και μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του Περιοδικού Τέχνης. Μέλος του Συλλόγου “Πηγή”. Μέλος του Κολυμβητικού Συλλόγου Α.Ο. Νηρέας Γέρακα και μέλος της Εξελεγκτικής Επιτροπής του Συλλόγου. • Έχει εκλεγεί δύο φορές Δημοτικός Σύμβουλος το 2006 & 2010. • Είναι Μέλος ΤΕΕ


9:31 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Θα έλεγα μπράβο στον κο Ζούτσο [Γράφει ο Γιάννης Κακλαμάνης]

Written By Παλλήνη Press on Σάββατο 18 Μαΐου 2019 | 10:43 μ.μ.


Θα έλεγα μπράβο στον Δήμαρχο που θα ήταν  απόλυτα διάφανος στην διαχείριση των χρημάτων μας. Θα έδινα και πρόσθετα συγχαρητήρια σε κείνον που θα φρόντιζε να ευνοεί κάθε είδους έλεγχο για τα οικονομικά του Δήμου. Όχι όμως σε κείνον που ‘’ξεχνάει’’ ισολογισμούς 4 χρόνια, για να κρύψει τα σκοτεινά τους σημεία.

Θα έλεγα μπράβο στον Δήμαρχο που θα έβαζε συμβούλους της αντιπολίτευσης, στις επιτροπές ελέγχου, ακριβώς γιατί δε θα είχε να κρύψει το παραμικρό. Αλλά όχι σε κείνον που τοποθετούσε τους κολλητούς στις κρίσιμες οικονομικές επιτροπές, για να ελέγχει αποφάσεις και διαδικασίες. Κανείς δε μπορεί να πει μπράβο σε κάποιον που φοβάται τον έλεγχο και κάνει τα πάντα για να τον αποφύγει.

Θα έλεγα εύγε και μπράβο στον Δήμαρχο αν θυμόταν πως συντήρηση οι δρόμοι χρειάζονται διαρκώς, όχι 3 μήνες πριν τις εκλογές. Που θα έκανε έργα και παρεμβάσεις με πρόγραμμα και συνέπεια όχι για να εντυπωσιάσει αλλά επειδή είναι απαραίτητα.

Σε κείνον που θα είχε εκλέξει συμπαραστάτη του Δημότη, θα καλούσε τακτικά την επιτροπή διαβούλευσης και κυρίως σε αυτόν που θα ενθάρρυνε τους δημότες να συμμετέχουν

Πολλά συγχαρητήρια θα έδινα στον Δήμαρχο, που πιστεύει ότι ο απολογισμός πρέπει να είναι ουσιαστικός και συνεχής. Που θα προκαλούσε δημόσιο και με  τις άλλες παρατάξεις για να ακουστεί η φωνή όλων. Που θα το έκανε σε όλες τις γειτονιές. Αλλά για να ακούσει όχι να μιλάει ακατάπαυστα αυτοθαυμαζόμενος.

Θα στήριζα έναν Δήμαρχο που θα προτιμούσε να καταφέρνει λύσεις με τίμιες νίκες. Που κάνει τα απαραίτητα για να απορροφήσει χρήματα αλλά να λέει αλήθεια αν βρίσκει χρηματοδότηση από άλλες πηγές. Όχι να πουλάει για δικό του έργο (όπως πχ την αποχέτευση) με χρήματα και λύσεις που του βρήκαν άλλοι.

Θα έλεγα μπράβο στον Δήμαρχο που κατάφερε να έχει μια έστω δομή Υγείας στον τόπο του. Όχι όμως σε έναν Δήμαρχο Παλλήνης, που άκουσα στις τηλεοράσεις να δηλώνει πως έχουμε κοντά τα νοσοκομεία και άρα δεν χρειαζόμαστε ούτε ΤΟΜΥ ούτε και άλλη δομή πρωτοβάθμιας περίθαλψης!

Θα έλεγα μπράβο σε ένα Δήμαρχο, που θα σεβόταν ως ισότιμη την ψήφο καθενός από μας. Που δε θα κρυβόταν πίσω από παλαιάς κοπής δικαιολογίες περί “κυβερνησιμότητας”, μόνο και μόνο για να καταφέρει να διατηρήσει την καρέκλα και την παντοδυναμία που του έδινε το παλιό εκλογικό σύστημα.

Θα ήμουν ευτυχής αν συναντούσα Δήμαρχο που δε θα του άρεσαν οι φιέστες χωρίς περιεχόμενο αλλά τα σπουδαία γεγονότα που θα δημιουργούσαν οι κάτοικοι αν τους στήριζε. Αλλά είμαι δυστυχής για εκείνον που ότι έταξε στην Ολυμπιονίκη της πόλης μας για το όνομα του Σταδίου για να την τιμήσει, το έκανε μόνο μπροστά στις κάμερες και μετά το ‘’ξέχασε΄΄, χωρίς την παραμικρή ντροπή , σα των βουνών το περσινό το χιόνι.

Θα έλεγα επίσης μπράβο σε κείνον που δε θα κρέμαγε μαύρες σημαίες στην Μαραθώνος για το MALL, αλλά μετά λίγους μήνες θα έριχνε στο καλάθι αχρήστων τις ενστάσεις των κατοίκων για το MALL. Κρεμασμένος στα κάγκελα, έξω από τα δικαστήρια τότε και συμβόλαια συνεργασίας με την εταιρεία χωρίς δικαίωμα αναθεώρησης σήμερα.

Θα έλεγα πολλά μπράβο σε κείνον που έχει αρχές και αξίες. Διότι αυτές καλείσαι να τις αποδεικνύεις κάθε μέρα. Διότι δε γίνεται να κλείνεις το μάτι σε όλους. Να είσαι στο Σύνταγμα γνήσιος Μακεδονομάχος, αλλά μετά να δηλώνεις προοδευτικός. Να ρίχνεις λάδι στην φωτιά με τους μαθητές, για λίγα λεπτά δημοσιότητας στην τηλεόραση και να κάνεις την πόλη πεδίο ασκήσεων εθνικισμού. Να στηρίζεις με νύχια και δόντια τον χρυσοποίκιλτο Πατούλη για την απλή αναλογική και μετά να πουλάς εκδούλευση ‘’στήριξης’’ σε όποιον μιλάει Ελληνικά.

Θα ένοιωθα ασφαλής αν βρισκόταν στη θέση του Δημάρχου κάποιος με ανθρώπινο πρόσωπο. Που δε θα με μετράει σαν ψήφο. Που θα ακούει το πρόβλημα μου, όπως το λέω όχι όπως το βάζει εκείνος στο μυαλό του για την επόμενη εκλογή του. Που με τον ίδιο ανθρώπινο τρόπο θα εξηγεί τα λάθη του, λυτρωτικό είναι. Εκτός αν είναι αλάνθαστος, δεν ξέρω, πείτε κι εσείς τι νομίζετε…. Που θα με κάνει να νοιώσω επιτέλους πως βρίσκομαι σε μια πόλη που με θεωρεί ΑΝΘΡΩΠΟ και όχι μια γραμμή σε λογιστικά φύλλα.

Στην μαύρη  αυτή  ιστορία που διαβάσατε, το πιο σημαντικό είναι πως θα έχει αίσιο τέλος. Την επόμενη μέρα των εκλογών, θα τελειώσει και η αυτοκρατορική αντίληψη στη διοίκηση του Δήμου, όποιος και αν εκλεγεί. Θα προκύψουν λύσεις που δε θα αφορούν ειδικούς συμβούλους, συνεργάτες εταιρειών και κάθε τύπου παρατρεχάμενους. Αυτές οι λύσεις θα αφορούν τους δημότες, χωρίς συναλλαγές, θέσεις και αξιώματα. Διότι πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που τιμούν την ιστορία τους, χωρίς να είναι περιφερόμενοι ‘’παράγοντες’’ ως ειδικοί της αυτοδιοίκησης, που μόνο αυτοί ξέρουν.

Ευτυχώς δεν είναι όλοι ίδιοι. Σκεφτείτε να ψηφίσετε μια φορά με κριτήριο ένα πρόσωπο που θα του δίνατε το πορτοφόλι σας να το φυλάξει. Όχι για τα χρήματα που περιέχει, αλλά γιατί φυλάτε εκεί, τις μοναδικές φωτογραφίες όσων αγαπάτε.

πηγή
10:43 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Mερτύρης: Τα κάστρα κάποτε πέφτουν [Εγκαίνια εκλογικού κέντρου Γέρακα - Βίντεο και Φωτογραφίες]


«Τα κάστρα  κάποτε πέφτουν».

Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την ομιλία του στην πλατεία  του Γέρακα ο Παν. Μερτύρης, ολοκληρώνοντας τον Κύκλο των εγκαινίων των Εκλογικών του Κέντρων, εχθές 17-5-19, μπροστά σε ένα κοινό Πολιτών που ήθελε να ακούσει και να μάθει.

Ομολογουμένως και μάλιστα από ουδέτερους «παρατηρητές» που βρίσκονταν στην Πλατεία, η συγκέντρωση «ξάφνιασε» για τον όγκο της  συμμετοχής,  αν ληφθεί μάλιστα υπ’ όψη,  πως επρόκειτο για εγκαίνια Εκλογικού Κέντρου και όχι Κεντρικής ομιλίας.

Με ακλόνητα επιχειρήματα  ο υποψήφιος Δήμαρχος σκιαγράφησε τη μίζερη Δημοτική πραγματικότητα και για τον Γέρακα, καταγγέλλοντας την απερχόμενη διοίκηση για ανεπάρκεια, κακοδιαχείριση, μεροληψίες.

Όπως βλέπετε την αφροντισιά και σε αυτήν την Πλατεία (Μακεδονίας), το ίδιο αφρόντιστες είναι και οι γειτονιές του Γέρακα, είπε χαρακτηριστικά σε μια απόστροφο του.

Ο Παν. Μερτύρης έθεσε αμείλικτα τις Αλήθειες, για τις καθυστερήσεις στο πρωτεύον ζήτημα της ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ και κατήγγειλε την αδράνεια στο ζήτημα «Λόφου Κεραίας», την αναστάτωση που προκάλεσε ο κ. Ζούτσος στη γειτονιά του Σταυρού, ενεργοποιώντας την ξεπερασμένη  Κυκλοφοριακή μελέτη, την υποκρισία που επιδεικνύει στα ζητήματα του περιβάλλοντος.

Διακωμώδησε τις ορολογίες που φαντάζουν ως εκσυγχρονιστικές τάσεις,(Info Δράση-CityGuite- MyCIS- GetaPet) καταγγέλλοντας πως στο εφαρμοσμένο πεδίο της ίδιας μας της ζωής δεν ικανοποιεί  ούτε τα απαραίτητα, λέγοντας χαρακτηριστικά σε διάφορα σημεία της ομιλίας του. «Πόσα χρόνια ψάχνετε χώρο για Σ.Μ.Α ώστε να γλυτώσουμε  και λειτουργικά έξοδα  και ρύπους στο περιβάλλον κ. Ζούτσο»;

 «Μήπως προτρέψατε ποτέ με κίνητρα τους δημότες μας να συμβάλλουν ενεργά στην αισθητική αναβάθμιση της γειτονιάς»; «Ούτε την έννοια της διαβούλευσης δεν σέβεστε».

«Ιδρώσαμε στο Συμβούλιο να σας πείσουμε να χαμηλώσετε τα δημοτικά τέλη και αυτό το κάνατε στο τελευταίο προεκλογικό διάστημα».    

«Τι να περιμένει κανείς από τον Αθλητισμό, όταν η διαχείριση του έχει εκχωρηθεί σε ιδιωτικά συμφέροντα; Πως μπορείς να βοηθήσεις μια  τοπική ομάδα με τις ανεπαρκείς αθλητικές εγκαταστάσεις»;

Καταδίκασε την χειραγώγηση του Πολιτισμού από μια συγκεκριμένη κάστα  παρατρεχάμενων του κ. Ζούτσου, υποσχόμενος  ότι θα σπάσει τα συγκεκριμένα «στεγανά».

Το κοινό δεν πίστευε ότι μπορεί να συμβαίνουν τόσο σοβαρές μεροληπτικές επιλογές για κάποιους « εξυπνάκηδες», χαρακτηριστική αναφορά του κ. Μερτύρη, όταν κατήγγειλε, την επιλεκτική διαγραφή χρεών στους λογαριασμούς του κοινωνικού Αγαθού του Νερού. 

Τα συμπεράσματα όλων για την κακοδιαχείριση ολοκληρώθηκαν στην αναφορά του υποψηφίου Δημάρχου, πως ο Ιππικός Όμιλος που βρίσκεται στον Γέρακα, δεν αποδίδει τίποτα στον Δήμο μας για την χρήση των 12.5 στρεμμάτων γης που ανήκουν στον Δήμο από το 1994.

Εχθές ο Παν. Μερτύρης περιέγραψε την ρεαλιστική πραγματικότητα έναντι της εικονικής-ηλεκτρονικής του κ.Ζούτσου.

«Την έλλειψη σεβασμού  προς τα ιερά και τους προγόνους μας», την δείχνεις μέσα από την απόλυτα υποβαθμισμένη εικόνα του Νεκροταφείου του Γέρακα κ. Δήμαρχε, του είπε σε μια τελευταία απόστροφο της ομιλίας του.

Ο κ. Μερτύρης παρά τον χείμαρρο των καταγγελιών του έκλεισε την ομιλία του με το αισιόδοξο κάλεσμα προς όλους, χωρίς προκαταλήψεις, σε μια δημιουργική συμπόρευση την επομένη των εκλογών προς τη Νέα Πορεία,  με την Αλλαγή Σελίδας στη διοίκηση, που οι Πολίτες θα επιζητήσουν με τη ψήφο τους στις 26 /5.


10:30 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Συγκέντρωση με συγκεκριμένη εντολή από τους Δημότες. « Μερτύρη άλλαξε τα όλα»

Written By Παλλήνη Press on Τετάρτη 15 Μαΐου 2019 | 1:44 π.μ.


Η αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη Νίκη ξεκίνησε.   

Η  πέρα από κάθε αισιόδοξη πρόβλεψη, ανταπόκριση των  Παλληνιωτών  στα χθεσινά Εγκαίνια του Εκλογικού Κέντρου (13/5/19) του Παν. Μερτύρη στην Παλλήνη, δημιούργησε μεγάλα προβλήματα τόσο στη κυκλοφορία  της Λ. Μαραθώνος, όσο και στους οργανωτές, που πρέπει πια να προβλέπουν τη φυσική ροή των Δημοτών στη Νέα Δημοτική πραγματικότητα.  

Συγκέντρωση με συγκεκριμένη εντολή από τους Δημότες. 

« Μερτύρη άλλαξε τα όλα» 

και όταν ο Παναγιώτης αναφέρθηκε, στις «κλειστές Πύλες» του Δημαρχείου από τους υμετέρους και στο πως θα αποκαταστήσει τη Δημοκρατία , την διαφάνεια και την χρηστή διαχείριση του Δημόσιου χρήματος, νόμιζες πως βρίσκεσαι σε μεγάλη προεκλογική συγκέντρωση και όχι σε εγκαίνια. 

Ο  Παν. Μερτύρης με την χθεσινή του ομιλία αναφερόμενος συνοπτικά στο πρόγραμμα του για την Ενότητα της Παλλήνης, απέδειξε την σοβαρή προετοιμασία της Παράταξης του, στην προοπτική που κληθεί να διοικήσει τον Δήμο. Εκτός όμως από τις πολλές  όμορφες και λειτουργικές παρεμβάσεις του για τη Παλλήνη, έδειξε  πως σαν προσωπικότητα μπορεί να είναι, 

ο συνεκτικός κρίκος της κοινωνίας μας στα επόμενα χρόνια και να εργαστεί ως Δήμαρχος, εκεί που ο κ. Ζούτσος απέτυχε παταγωδώς. Στην ομογενοποίηση των  αντιλήψεων των κατοίκων των  τριών Ενοτήτων  και στην ισόρροπη Ανάπτυξη των περιοχών. 

Δεν είναι υπερβολή  για όσους γνωρίζουν τα της συγκεκριμένης Παράταξης,  να μιλάνε για το  εξαιρετικό κλίμα Ενότητας και αλληλεγγύης, που επικρατεί μεταξύ των υποψηφίων και τη πίστη τους, πως στις 26/5 θα προκύψει καθαρή Νίκη των κοινωνικών δυνάμεων που θέλουν και αγωνίζονται για την ποιότητα ζωής που δικαιούμαστε όλοι μας, αλλά δυστυχώς δεν απολαμβάνουμε, εξ αιτίας της ανεπάρκειας των διοικούντων.

Δυσάρεστη παρένθεση της χθεσινής βραδιάς ήταν η ενημέρωση του κ. Μερτύρη, πως δυστυχώς οι ελπίδες μας, για σύντομη έναρξη του έργου της ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ όπως ο κ. Ζούτσος επί πολλές τετραετίες υπόσχεται, μπορεί ν’  αποδειχθούν φρούδες για μια ακόμη φορά.  


1:44 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος: Συμπορεύομαι με τον συνδυασμό «Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη-Πόλεις για να ζεις» και υποψήφιο Δήμαρχο τον Παναγιώτη Μερτύρη

Written By Παλλήνη Press on Κυριακή 12 Μαΐου 2019 | 5:15 μ.μ.


Ονομάζομαι Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος. Γεννήθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά από γονείς ομογενείς με καταγωγή από την Μεσσηνία. Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία Κουτσομανιώτη, καθηγήτρια Αγγλικών και έχουμε μία κόρη την Βίκυ. Μένουμε στην Παλλήνη από το 2005. 

Είμαι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχω ειδικευθεί στην Καρδιο-Θωρακοχειρουργική και εργάζομαι ως Ειδικευμένος Καρδιοχειρουργός στο Νοσοκομείο "Ο Ευαγγελισμός" των Αθηνών. 

Πέραν της καθημερινής ιατρικής μου πράξης, έχω λάβει πολλές τιμητικές εγχώριες διακρίσεις και βραβεύσεις στο εξωτερικό. Σημαντικότερες  αυτών, η βράβευση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Προεδρία της Φινλανδίας, και το τιμητικό 1ο Βραβείο σε Παγκόσμιο Συνέδριο της Καρδιοχειρουργικής στον Καναδά για εφαρμογή καινοτόμων και πρωτοποριακών Καρδιοχειρουργικών  εφαρμογών και τεχνικών. 

Στην  μέχρι σήμερα μου σταδιοδρομία πάντα  είχα ως γνώμονα τις ανθρώπινες αξίες. Η απλότητα, η λογική, οι ηθικές αρχές και η αξιοπρέπεια  αποτελούν  τους βασικούς κανόνες στην ζωή μου. Κύριος στόχος μου είναι η  εξασφάλιση της ποιότητας και της βελτίωσης των συνθηκών διαβίωσης των  συμπολιτών  μου, ειδικότερα των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων. Η καθημερινή μου στάση και  πορεία  το επιβεβαιώνουν. 

Συμμετέχω στα κοινά εδώ και αρκετά χρόνια. Αποτελώ μέλος του Δ.Σ. του Οργανισμού Προσχολικής Αγωγής και Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Παλλήνης Σήμερα, έχω ενεργή συμμετοχή στο Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου  Γυμνασίου Παλλήνης και στο παρελθόν στο 7ο Δημοτικό Σχολείο της Παλλήνης. Είμαι Αντιπρόεδρος του Αθλητικού Σωματίου Καλαθοσφαίρισης «Γ.Σ. Παλλήνης» και του Πολιτιστικού Συλλόγου «Friends of Europe». Σκοπεύω να συνεχίσω με την συμμετοχή μου στα κοινά προσδοκώντας στην εκλογή μου ως Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Παλλήνης. Προσφέροντας τις γνώσεις μου και τις ικανότητές  μου, επιδιώκω στην επίλυση των προβλημάτων και στη αναβάθμιση του Δήμου Παλλήνης.  

Ανταποκρίθηκα, για άλλη μία φορά, στο κάλεσμα του Παναγιώτη Μερτύρη. Αποφάσισα να συμπορευτώ μαζί του στον συνδυασμό «Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη, Πόλεις για να ζεις». Η συνέπεια, ο λόγος του, η  πορεία του και οι πράξεις στα καθημερινά γίγνεσθαι του τόπου μας, τα τελευταία χρόνια, αποδεικνύουν πως  μπορεί να ηγηθεί μίας ομάδας νέων ανθρώπων. Μία ομάδα που θα προσφέρει ποιότητα και θα αναβαθμίσει  τον Δήμο  Παλλήνης. 
Μαζί πιστεύω ότι μπορούμε να πορευτούμε και να επιλύσουμε τα προβλήματα της πόλης μας, δημιουργώντας μία ανθρώπινη, ποιοτική πόλη, καλύτερη και αντάξια των προσδοκιών των πολιτών, για μας και τα παιδιά μας.

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος,
Βίκτωρ Παναγιωτακόπουλος
Καρδιοχειρουργός

5:15 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Χριστοφιλέας Παναγιώτης: Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά, και το αδύνατο να γίνει δυνατό

Written By Παλλήνη Press on Παρασκευή 10 Μαΐου 2019 | 9:47 π.μ.

Γεννήθηκα στην Καλαμάτα Μεσσηνίας το 1985. Από το 2008 κατοικώ μόνιμα στον Γέρακα Αττικής ενώ εργάζομαι ως πυροσβεστικός υπάλληλος στον 12ο Πυροσβεστικό Σταθμό Παλλήνης. 

Μεγάλο κεφάλαιο της ζωής μου αποτελεί ο αθλητισμός, καθώς από μικρή ηλικία έπαιζα επαγγελματικά ποδόσφαιρο έχοντας αγωνιστεί έως και την μεγαλύτερη κατηγορία της χώρας μας. Είχα την τιμή αλλά και την χαρά να ολοκληρώσω την καριέρα μου ως ποδοσφαιριστής και αρχηγός της ομάδας του Παλληνιακού.

Ωστόσο, ήταν ακόμα μεγαλύτερη η χαρά μου, όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσω στην ίδια ομάδα μία νέα πρόκληση, αυτή του Προπονητή. Με περίσσεια αγάπη αλλά και απόλυτη ευθύνη έκανα τα πρώτα μου βήματα στην προπονητική όπου και συνεχίζω ως και σήμερα ως προπονητής στην Προεθνική Νέων Ανατολικής Αττικής αλλά και προπονητής στην Εθνική Ενόπλων με διακρίσεις τόσο σε ευρωπαϊκό (κατάκτηση Πανευρωπαϊκού Κυπέλου, Ολλανδία 2018) όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ήθος, συνέπεια, αφοσίωση, πειθαρχεία, τιμιότητα αλλά και το χάρισμα να διεκδικώ, να θέτω στόχους και να αγωνίζομαι, είναι κάποια από τα στοιχεία που έλαβα απλόχερα μέσα από την ενασχόλησή μου με το άθλημα του ποδοσφαίρου. Υιοθετώντας όλες τις αξίες και τα ιδανικά που πρεσβεύει ο αθλητισμός και έχοντας αποκτήσει τα κατάλληλα εφόδια μέσω της γνώσης αλλά και των εμπειριών που έχω, νιώθω την ευθύνη να τα μεταδώσω κυρίως στην νέα γενιά και για αυτό αγωνίζομαι σε καθημερινή βάση τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο. 

Το ότι έχω φτάσει σε αυτό το σκαλοπάτι το οφείλω στους ανθρώπους που μου εμπιστεύθηκαν τα παιδιά τους, για να τους διδάξω το αγαπημένο τους άθλημα αλλά και να τους μεταλαμπαδεύσω τις αρετές της συνεργασίας, της υπομονής, του σεβασμού, της ομαδικότητας καθώς και της σκληρής δουλειάς. Οφείλω όμως ακόμα περισσότερα σε όλα αυτά τα παιδιά που γνώρισα, συνεργάστηκα και δούλεψα μαζί τους όλα αυτά τα χρόνια και με δίδαξαν τόσα πολλά με κυριότερα την αγάπη, την αφοσίωση και την εκτίμηση,μπορώ σίγουρα να λέω πως θα είναι για πάντα τα παιδιά μου !

Γνωρίζοντας τις ανάγκες που έχει ο Δήμος στον τομέα του αθλητισμού και θέλοντας να συμβάλλω στην ενίσχυση των αθλητικών σωματείων όλων των αθλημάτων αλλά και της ενεργού συμμετοχής των πολιτών μέσω των αθλητικών δραστηριοτήτων, νιώθω την ανάγκη αλλά και την επιβεβλημένη υποχρέωση να προσφέρω όχι μόνο στους νέους, αλλά σε όλους εσάς καθώς και στον τόπο που ζω και αγαπώ. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός ούτε πρόκειται ποτέ να γίνω, το όραμά μου είναι η προσφορά στον Δήμο μας στον συνάνθρωπο μας αλλά και ειδικότερα στον αθλητισμό κάτι που απαιτεί γνώση, διάθεση και πολλή δουλειά. Για όλα τα παραπάνω μπορώ να σας εγγυηθώ με σιγουριά. 

Με τεράστια χαρά και τιμή,

«Όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά, και το αδύνατο να γίνει δυνατό».
9:47 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Κυριακοπούλου Ελένη: Υποψήφια Τοπικός Σύμβουλος με την παράταξη "Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη Πόλεις για να Ζεις και επικεφαλής τον Παναγιώτη Μερτύρη


Υποψήφια Τοπικός Σύμβουλος με την παράταξη "Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη Πόλεις για να Ζεις" και επικεφαλής τον Παναγιώτη Μερτύρη
9:38 π.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Τα εγκαίνια των εκλογικών κέντρων της Δημοτικής Παράταξης «Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη – Πόλεις για να ζεις» [ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ]

Written By Παλλήνη Press on Πέμπτη 9 Μαΐου 2019 | 2:44 μ.μ.


Η Δημοτική Παράταξη «Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη – Πόλεις για να ζεις», και ο υποψήφιος δήμαρχος Παναγιώτης Μερτύρης, σας καλούν στα εγκαίνια των εκλογικών κέντρων σε Ανθούσα, Γέρακα και Παλλήνη!

- Δευτέρα 13 Μαΐου στο εκλογικό κέντρο της Παλλήνης ώρα 20:00. Οδός: Λεωφ. Μαραθώνος 53.

- Τετάρτη 15 Μαΐου στο εκλογικό κέντρο της Ανθούσας ώρα 20:00. Οδός: Λεωφ. Ανθούσας & Δημ. Στεφανή.

- Παρασκευή 17 Μαΐου στο εκλογικό κέντρο του Γέρακα ώρα 20:00. Οδός: Θεσσαλονίκης 11, πλατεία Μακεδονίας.
2:44 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ-ΓΕΡΑΚΑ-ΑΝΘΟΥΣΑΣ: Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στον ανεξάρτητο συνδυασμό ‘’ΕΜΕΙΣ, Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ’’ με επικεφαλής την Ειρήνη Κουνενάκη


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΑΛΛΗΝΗ 8.5.2019

Αγαπητοί συνδημότες

Η Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ-ΓΕΡΑΚΑ-ΑΝΘΟΥΣΑΣ θεωρεί πως οι επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές με το νέο πλαίσιο λειτουργίας και την απλή αναλογική που εισάγει ως εκλογικό σύστημα, είναι καθοριστικές για το μέλλον των τοπικών κοινωνιών.
Δίνεται για πρώτη φορά, η δυνατότητα ουσιαστικής συνεργασίας στα θέματα που αφορούν τους δημότες και την καθημερινότητά τους.
Η αξιοποίηση της συμμετοχής των πολιτών, θα δώσει μια νέα ώθηση καθώς και τη δυνατότητα λήψης ουσιαστικών αποφάσεων προς όφελος των πολλών, ανοίγοντας νέους δρόμους.
Μετά τις εκλογές, το αυτοδιοικητικό τοπίο, θα είναι εντελώς διαφορετικό. Η συνολική λειτουργία, ο τρόπος λήψης των αποφάσεων, οι κανόνες διαφάνειας θέτουν νέα όρια.
Η απαραίτητη συναίνεση, η ανάγκη δημιουργικής πρότασης για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν τους δημότες, βάζουν οριστικό τέλος, στις λογικές της απόλυτης παντοδυναμίας και την ανεξέλεγκτη -χωρίς καμιά λογοδοσία- διοίκηση.
Θα λειτουργήσει θετικά και είναι νομίζουμε απαραίτητο, η αυτοδιοικητική έκφραση να ξεφύγει από τα παραδοσιακά κομματικά όρια και να στηριχθούν συνδυασμοί που εκφράζουν και υλοποιούν τη νέα λογική λειτουργίας, με ευρύτερη πολιτική εκπροσώπηση, για το καλό του συνόλου των δημοτών.
Με βάση το παραπάνω πολιτικό σκεπτικό, στηρίζουμε και συμμετέχουμε στον ανεξάρτητο συνδυασμό ‘’ΕΜΕΙΣ, Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ’’ με επικεφαλής την Ειρήνη Κουνενάκη, ακριβώς επειδή πρόκειται για την πρώτη αυτοδιοικητική προσπάθεια που δημιουργήθηκε στον τόπο μας με αρχές, αξίες και συλλογικότητα. 
Η Δημοτική παράταξη ‘’ΕΜΕΙΣ, Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ’’, εκφράζει αυτή τη νέα αντίληψη, στις θέσεις και τις προτεραιότητες της, συναντάμε σημαντικά ζητήματα που αφορούν λύσεις και δημιουργικές προτάσεις οι οποίες με τη στήριξη των πολιτών θα γίνουν πράξεις.
2:33 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Θεόδωρος (Άκης) Λιβάνιος: Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη "Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη Πόλεις για να Ζεις και επικεφαλής τον Παναγιώτη Μερτύρη


Ονομάζομαι Θεόδωρος (Άκης) Λιβάνιος, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Παλλήνη.
Από τα παιδικά μου χρόνια ασχολούμαι με τον αθλητισμό και τα τελευταία 4, είμαι Γραμματέας στο Δ.Σ. του σωματείου καλαθοσφαίρισης, «Γυμναστικός Σύλλογος Παλλήνης»

Έχω διατελέσει για χρόνια επίσης Γραμματέας στον «Παλληνιακό Α.Ο.» και Αντιπρόεδρος στον εκπολιτιστικό σύλλογο «ο Παλληνεύς».

Αποφάσισα να συμβάλλω και εγώ στην προσπάθεια του Παναγιώτη Μερτύρη, έναν άνθρωπο αυτοδημιούργητο, τίμιο και υπόδειγμα επιχειρηματία, στο πρόσωπο του οποίου βλέπω όλα όσα ένας άνθρωπος της αυτοδιοίκησης πρέπει να έχει.

2:13 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια

Δέδες Νικόλαος: Υποψήφιος Τοπικός Σύμβουλος με την παράταξη "Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη Πόλεις για να Ζεις και επικεφαλής τον Παναγιώτη Μερτύρη


Αγαπητοί μου Συμπολίτες

Γεννήθηκα και ζω στην Παλλήνη από το 1971. Είμαι έγγαμος και έχω 2 παιδιά 7 μηνών. Αριστούχος Πτυχιούχος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μασάζ, με συνεργασίες με μεγάλα ξενοδοχεία της χώρας. Μόνιμος συνεργάτης στο Plaza Hotel στο Σύνταγμα. Υπάλληλος του ΚΕΠ Παλλήνης για 10 χρόνια.

Ο λόγος που βάζω υποψηφιότητα είναι να δημιουργήσουμε μια Παλλήνη "Πόλη για να ζεις"

Να πάψει η Παλλήνη να είναι μια παρατημένη και αισθητικά άσχημη πόλη.

2:03 μ.μ. | 0 σχόλια | Διαβάστε την συνέχεια