Ειρήνη Καραναστάση: Γι’ αυτούς τους λόγους θα ήθελα να συμμετάσχω στο αυριανό νέο δημοτικό συμβούλιο Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Ειρήνη Καραναστάση: Γι’ αυτούς τους λόγους θα ήθελα να συμμετάσχω στο αυριανό νέο δημοτικό συμβούλιο

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 21 Μαΐου 2019 | 12:07 π.μ.


Δεν έχω βλέψεις σε μια πολιτική καριέρα, ποτέ δεν ασχολήθηκα με την πολιτική. Γι’ αυτό ο λόγος μου δεν είναι πολιτικός. 

Γεωπόνος σπούδασα, καθηγήτρια είμαι. Αγαπώ να προσφέρω και να προσπαθώ για κάτι καλύτερο, ίσως και για κάτι διαφορετικό. 

Από απλό ενδιαφέρον για την καθημερινότητά μας, για εμένα, την οικογένειά μου, τους φίλους, τους γνωστούς, αλλά και τους άγνωστούς μου συνδημότες. 

Από ανησυχία για τις συνθήκες τις οποίες βιώνουμε, την παραβατικότητα που αυξάνεται, την έλλειψη χώρων πρασίνου και αναψυχής (σε ένα προάστιο!), τις δυσκολίες στάθμευσης (και πάλι!) και μετακίνησης με και προς τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τις δυσκολίες μετάβασης των παιδιών στα σχολεία και σε άλλες δραστηριότητες, μάθησης ή διασκέδασης – την ανάγκη τους να φεύγουν από τις γειτονιές μας για να ζήσουν τα νιάτα τους... 

Από ενδιαφέρον για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε.
Από ευαισθησία για τις κοινωνικά πιο ευαίσθητες ομάδες.

Γι’ αυτούς τους λόγους θα ήθελα να συμμετάσχω στο αυριανό νέο δημοτικό συμβούλιο.
Γι’ αυτούς τους λόγους επέλεξα να συνταχθώ με την ομάδα «Εμείς, η πόλη μας». 

Αν νομίζετε ότι μια τέτοια προσπάθεια αξίζει τον κόπο,
Αν συμφωνείτε ότι Δήμος δεν είναι μόνο κοινωνικές εκδηλώσεις και έργα βιτρίνας, αλλά ανταποδοτικές υπηρεσίες με παροχές προσιτές για όλους (εκπαιδευτικές, αθλητικές και εικαστικές δραστηριότητες για παιδιά και ενηλίκους), παιδικοί σταθμοί, καλοκαιρινές δραστηριότητες και φύλαξη για τα παιδιά όλων μας, πάρκα, παιδικές χαρές, ανακύκλωση, καθαριότητα, δημοτικά ιατρεία,
Αν πιστεύετε ότι ο Δήμος μας πρέπει να αλλάξει και να εκσυγχρονιστεί με τις ανάγκες της εποχής μας,

Στηρίξτε με και διαδώστε το όνομά μου. 
Ήμουν πάντα σιωπηλός χαρακτήρας. Έκανα τη δουλειά μου και τον όποιο εθελοντισμό επίσης σιωπηρά. Τώρα ζητώ τη δική σας υποστήριξη για να μπορέσω να καταφέρω κάτι.  

Είμαι η Ειρήνη Καραναστάση, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,  πτυχιούχος του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθήνας και διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Dundee Σκωτίας. 

Υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Παλλήνης, στην εκλογική περιφέρεια του Γέρακα

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...