Παύλος Ι. Ντάβος: «Μιλάμε με πράξεις και όχι με λόγια» Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Παύλος Ι. Ντάβος: «Μιλάμε με πράξεις και όχι με λόγια»

Written By Παλλήνη Press on Παρασκευή 25 Απριλίου 2014 | 12:03 π.μ.

davos1

Γεννήθηκα στην Αθήνα το έτος 1991.
Από το 1994, οπότε και έχω τις πρώτες μου αναμνήσεις, κατοικώ μόνιμα στην Ανθούσα.

Θυμάμαι τον εαυτό μου ως παιδί να συμμετέχει σε δράσεις που κυρίως αφορούσαν το περιβάλλον. Φύτεψα, πότισα, έσβησα πυρκαγιές όχι μόνο στην Ανθούσα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή του πεντελικού όρους.
Μεγαλώνοντας και αποκτώντας ευρύτερη εικόνα του κόσμου το ενδιαφέρον μου στράφηκε και σε άλλες κατευθύνσεις.

Εμπνευσμένος αρχικά από το έργο που προσέφερε στην Κοινότητα της Ανθούσας ο παππούς μου ΠΑΥΛΟΣ ΝΤΑΒΟΣ, με αιχμή τη συνεισφορά του στην άρση αναδασώσεως, και όντας πλέον συνειδητοποιημένος και τεχνικά καταρτισμένος πολίτης, αποφάσισα να «θέσω εαυτόν» στην υπηρεσία του κοινωνικού συνόλου.

Θεωρώ την ενασχόληση με τα κοινά υπεύθυνη στάση ζωής και επιθυμώ να συνεχίσω το καλό έργο που άφησαν οι προηγούμενοι από εμένα, εισάγοντας ταυτόχρονα νέες, καινοτόμες ιδέες προσαρμοσμένες στη σημερινή πραγματικότητα.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι ανάγκες του τόπου μας μεταβάλλονται συνεχώς, πληθαίνουν και με την πάροδο των ετών γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικές  χρήζοντας  ιδιαίτερης προσοχής .

Βρίσκομαι στην πιο δημιουργική στιγμή της ζωής μου και είμαι αποφασισμένος να προσφέρω τα μέγιστα στην προσπάθεια του συνδυασμού μας  « Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη,Πόλεις για να Ζεις» να κάνει το δήμο μας ένα δήμο πρότυπο εξάλλου μία από τις αρχές που διδασκόμαστε στο πανεπιστήμιο είναι να μιλάμε με πράξεις και όχι με λόγια.

Ντάβος Ι. Παύλος
υποψήφιος τοπικός σύμβουλος Ανθούσας

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...