Δημότης Παλλήνης: Μεγάλο πρόβλημα με αγέλη αδέσποτων σκυλιών Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Δημότης Παλλήνης: Μεγάλο πρόβλημα με αγέλη αδέσποτων σκυλιών

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012 | 1:29 π.μ.

1311542 Προτού ξανακάνω για άλλη μια φορά τα παράπονα μου σαν δημότης Γέρακα θα ήθελα να ανακοινώσω ότι δεν έχω κάτι προσωπικό με κανέναν, παραθέτω το πρόβλημα - παράπονο, που υπάρχει άδω και πολύ καιρό.Δεν το έχουμε ξεχάσει ότι μας γραφεί συνεχεία ο δήμος στα παλιά του τα παπά. Αλλά δυστυχώς δεν έχουμε καθημερινά το χρόνο για να τους ζαλίζουμε.Επίσης ίσως το πρόβλημα φάνει μηδαμινό σε κάποιους αλλά δεν το αντιμετωπίζουν αυτοί. Και τέλος προτού το αναφέρω , κατανοώ ότι ο δήμος αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει πιο σοβαρά προβλήματα από το δικό μου και των γειτόνων μου αλλά είπαμε ότι ο τολμών νικά, όποτε να προσπαθήσουμε άλλη μια φορά ζητώντας βοήθεια.
Λοιπόν το πρόβλημα έχει να κάνει με την αγέλη των τριών αδέσποτων σκύλων που υπάρχει στην γειτονιά μου και συγκεκριμένα ακριβώς στο διπλανό στενό μου.
Σήμερα δυστυχώς μου επιτεθεισών άλλη μια φορά αφού αποφάσισα να πάω να πετάξω τα σκουπίδια χωρίς να κρατά κάτι για την άμυνα μου.Επίσης να αναφέρω ότι κατά την σημερινή ημέρα έχουν επιτεθεί τέσσερις φορές στα σκυλιά μου που είναι και περιφραγμένα/μαντρωμένα.
Ζητάμε βοήθεια ώστε να δούμε αν μπορούμε να κάνουμε κάτι έστω με τον αρχηγό της αγέλης ο όποιος είναι και πιο επιθετικός. Κατά την άποψη μου πιστεύω ότι είναι αστέρωτος και για αυτό υπάρχει και τόση επιθετικότητα προς αλλά σκυλιά και προς άτομα που είναι ιδιοκτήτες σκύλων,μιας και η αγέλη περιφέρεται σε όλο το τετράγωνο και την θεώρει κεκτημένο της.
Επίσης να αναφέρω ότι η γειτονιά είναι φιλόζωη και δεν έχει προβεί σε αρνητικές διαδικασίες που δυστυχώς άλλοι άνθρωποι επιλέγουν. Θέλουμε και ζητούμε βοήθεια τόσο για εμάς που αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα όσο και για το σκυλί , διότι το μόνο σίγουρο είναι ότι σε ένα σκυλί και ποσό μάλλον αδέσποτο υπάρχει μόνο αγάπη, δυστυχώς όμως κάποιοι άνθρωποι μπορεί να φρόντισαν να το αλλάξουν αυτό και για αυτό ο σκύλος να συμπεριφέρεται έτσι.
Αν γνωρίζει κάποιος τι διαδικασία πρέπει να γίνει παρακαλώ ας μας πει.

http://www.facebook.com/groups/pallinipress/

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...