Και ο Γιώργος Μπουλμπασάκος με τον Χρήστο Αηδόνη! Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Και ο Γιώργος Μπουλμπασάκος με τον Χρήστο Αηδόνη!

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023 | 12:42 μ.μ.




Συμπολίτισσες και συμπολίτες

Πολλοί με γνωρίζετε μέσα από την δραστηριότητά μου στα δημοτικά πράγματα της πόλης μας. Μάλιστα μου κάνατε την τιμή να με εκλέξετε δύο φορές δημοτικό σύμβουλο.
Ορισμένοι με γνωρίζετε από την συνδικαλιστική μου δράση ως εκλεγμένο μέλος της Ομοσπονδίας Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος ή από την ΕΙΝΑΠ όπου υπήρξα για πολλά χρόνια μέλος του Δ.Σ.
Άλλοι από την πολιτική μου δράση που μετρά πλέον 50 χρόνια.
Αρκετοί, από την επαγγελματική μου ιδιότητα ως Πνευμονολόγο γιατρό του ΕΣΥ στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
Με αυτή την ιδιότητα ασχολήθηκα στα δημοτικά ιατρεία της Παλλήνης για δύο χρόνια σε εθελοντική βάση.Στα τελευταία τρία χρόνια της πανδημίας ποτέ δεν ξέχασα την πόλη μου και τους ανθρώπους της.
Προσπάθησα στο μέτρο του δυνατού να βοηθήσω και δήλωσα παρών σε ότι το δημόσιο συμφέρον απαιτούσε.
Στις τελευταίες εκλογές ήμουν υποψήφιος με την Δημοτική Παράταξη του σημερινού Δημάρχου. Η αισθητική αναβάθμιση της πόλης, αποτέλεσε τότε το κυρίαρχο αφήγημά του και ήταν αυτό που πρυτάνευσε στην απόφασή μου.
Δυστυχώς αντί αναβάθμισης η πόλη βιώνει την εγκατάλειψη και την υποβάθμιση. Η δημοτική αρχή αφυδατωμένη από ιδέες και ¨κουρασμένη¨ από την πολυετή διαχείριση των δημοτικών πραγμάτων, διέψευσε τα όνειρα και τις ελπίδες των πολιτών.
Η υπεράσπιση του δημόσιου χώρου, του περιβάλλοντος, της πολιτισμικής μας κληρονομιάς πέρασε σε δεύτερη μοίρα, και οι ανάγκες των δημοτών αγνοήθηκαν . Το καλό της πόλης, απαιτεί σύγκρουση με κατεστημένες νοοτροπίες και λογικές που την κρατούν καθηλωμένη στο χθες ,και όχι διευθετήσεις για λίγους, αδιαφορώντας για την κοινωνική πλειοψηφία.
Πιστός στην άποψη του Δημόκριτου που υπηρέτησα σε όλες τις δράσεις μου, ότι ο πολίτης πρέπει να θεωρεί τα δημόσια πράγματα ως τα σπουδαιότερα από όλα τα άλλα-«το κατά την πόλη το λοιπόν μέγιστα ηγείσθαι»-δεν μπορώ να αδιαφορήσω για τις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Θα στηρίξω την Δημοτική Παράταξη Έξυπνη και Ανθρώπινη Πόλη με επικεφαλής τον Χρήστο Αηδόνη.
Ο λόγος απλός.
Έχει όραμα, σχέδιο και θέληση να αλλάξει την Πόλη.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...