Το βιβλίο "Ο Μπαμπάς μου ... ο ήρωας μου" του συντοπίτη μας Παναγιώτη Δημητρόπουλου κατέκτησε μια θέση στην πρώτη 10'αδα στη κατηγορία "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ" - Ψηφίζουμε για να πάρει την 1η θέση [Διαδώστε το] Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Το βιβλίο "Ο Μπαμπάς μου ... ο ήρωας μου" του συντοπίτη μας Παναγιώτη Δημητρόπουλου κατέκτησε μια θέση στην πρώτη 10'αδα στη κατηγορία "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ" - Ψηφίζουμε για να πάρει την 1η θέση [Διαδώστε το]

Written By Παλλήνη Press on Σάββατο 29 Απριλίου 2017 | 11:06 π.μ.



"Ο Μπαμπάς μου ... ο ήρωας μου" του Δημητρόπουλος Παναγιώτης απο τις εκδόσεις ELLINOEKDOTIKI Publishers - ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ Εκδόσεις και σε εικονογράφιση δική μου το παιδικό βιβλίο που στηρίζει τα παιδιά της ΦΛΟΓΑΣ φλογα συλλογος γονιων παιδιων με νεοπλασματικη ασθενεια floga.οrg.gr κατέκτησε μια θέση στην πρώτη 10'αδα ,στην κατηγορία του, "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ" της Α΄Φάσης των Βραβείων Βιβλίου Public. .
Ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους όσους ειναι κοντά μας σε αυτη την προσπάθεια.
Συνεχίζουμε στην 2η φάση (ανοίγοντας το link ) ψηφίζοντας και επιβεβαιώνοντας την ψήφο με το mail

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...