Η εκδρομή του ΦΕΣ "Η Κάντζα" στη ΒΕΡΓΙΝΑ (Φωτογραφίες) Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Η εκδρομή του ΦΕΣ "Η Κάντζα" στη ΒΕΡΓΙΝΑ (Φωτογραφίες)

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014 | 2:53 μ.μ.

Χθες Κυριακή 2/11/2014 στις 23:00 επιστρέψαμε από την 2ήμερη εκδρομή που διοργάνωσε ο Σύλλογός μας στην Βεργίνα στους Βασιλικούς Τάφους όπου είναι θαμμένος ο ΕΛΛΗΝΑΣ - ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ βασιλέας ΦΙΛΙΠΠΟΣ ο Β'.
Ήταν μια πανέμορφη εκδρομή με πολλά Ιστορικά και φυσιολατρικά ενδιαφέροντα:
Την 1η ημέρα επισκεφθήκαμε την πανέμορφη πόλη της Έδεσσας με τον επιβλητικό καταρράκτη και στην συνέχεια πήγαμε στο ξενοδοχείο μας ΒΕΡΜΙΟΝ στους πρόποδες του όρους Βέρμιον μέσα σε μια πανέμορφη φύση με πλατάνια, βελανιδιές .. αλλά το τέλειο ήταν το ποτάμι Αραπίτσα (σε απόσταση 5 μ από το παράθυρο των δωματίων μας) και του οποίου οι πηγές βρίσκονται 150 μέτρα από το ξενοδοχείο. Μια φύση που σε καθηλώνει και σε συναρπάζει. Το Δείπνο πλησίαζε τα όρια ενός βασιλικού δείπνου (συμπεριλαμβάνονταν στην τιμή της εκδρομής) αφού είχε τα πάντα σαλάτες, πέστροφα ψητή στα κάρβουνα, αλλά και το ξυνόμαυρο κρασί ΝΑΟΥΣΑΣ και φυσικά δεν έλλειψε από το τραπέζι η Ρακί που είχε φέρει μαζί της από την Κρήτη, η Αντιπρόεδρος του Συλλόγου μας Ιωάννα Διαμαντοπούλου. Ήταν μια βραδιά ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ.. καθώς σβήναμε και το κερί ευχόμενοι στον συντοπίτη μας τον Σπύρο Χρόνια Πολλά ...

Την 2η ημέρα, που από πολύ πρωϊ φαινόταν ότι θα ήταν μια τέλεια φθινοπωρινή μέρα καθώς ό ήλιος προσπαθούσε να ξεπεράσει το εμπόδιο μιας κορυφής του Βερμίου για να πέσει πάνω στα γάργαρα νερά του ποταμού και να τα κάνει να φαίνονται ως μια φανταστική πολύχρωμη ζωγραφιά...Φορέσαμε τα φθινοπωρινά μας ρούχα, γιατί το πρωϊνό ήταν λιγάκι ψυχρό αλλά πάντα όμορφο, και βγήκαμε να περπατήσουμε πάνω σ' αυτό το πολύχρωμο χαλί που είχε ζωγραφιστεί από τα φύλλα τον δένδρων, που αυτή η εποχή τα παίρνει από τα δένδρα και τα πετά πάνω στο χώμα σχηματίζοντας αυτή την ζωγραφιά.. Ξαφνικά το δάσος απέκτησε πρόσθετη ζωή γιατί απλά όλοι οι ταξιδιώτες είχαν βγει να απολαύσουν αυτό το μαγευτικό πρωϊνό.. και έτσι εκτός από τα κελαηδήματα των πουλιών και το φτερούγισμα 2 ερωδιών άκουγες και το θρόισμα "ΚΑΛΗΜΕΡΑ" των συνταξιδιωτών μας... ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΑΓΓΙΖΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ...

Μετά και το αυτοκρατορικό πρωϊνό μας στις 10:30 αποχαιρετούσαμε το θαύμα αυτό της φύσης, αλλά και με την ελπίδα ότι κάποια μέρα στο μέλλον να ξανάρθουμε...

Ο Χρήστος, ο τιμονιέρης μας, μας οδήγησε με ασφάλεια στην Βεργίνα, σχολιάζοντας και δείχνοντας μας στη διαδρομή τους Μακεδονικούς Τάφους που είναι διάσπαρτοι σ' όλη την περιοχή της Νάουσας ... φτάνοντας στην Ιστορική Πόλη της Βεργίνας (Αιγές η πρωτεύουσα του Μακεδονικού - Ελληνικού Βασιλείου), μας περίμενε ένας φίλος Ιστορικός και Αρχαιολόγος ο Δημήτρης για να μας παρουσιάσει με την μελωδική φωνή του και ως Αρχαίος Τραγωδός όλα αυτά τα αρχαία ευρήματα που έφερε στο φως ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ ο ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ... Όλοι μας παρακολουθούσαμε με θαυμασμό όλα αυτά τα ευρήματα αλλά και τον τρόπο που μας παρουσίαζε ο Δημήτρης... ο μεγάλος μας προβληματισμός ήταν πως κατάφεραν να κατασκευάσουν οι τεχνίτες της τότε εποχής όλα αυτά τα τέλεια δημιουργήματα αλλά και με ποια μέσα .. ο συνωστισμός ήταν μεγάλος με τις ομάδες των ντόπιων και αλλοδαπών επισκεπτών να μένουν άφωνοι μπροστά σ' αυτά τα αριστουργήματα των ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΩΝ...
Η απογοήτευση όλων μας ήταν τόσο μεγάλη όταν ζητήσαμε να αγοράσουμε από το περίπτερο του Υπουργείου Πολιτισμού μια αφίσα ή μια κάρτα με τον ήλιο της Βεργίνας ... μας είπαν απλά δεν υπάρχουν και όταν αναφέραμε ότι οι Σκοπιανοί ανεβαίνουν στον Όλυμπο ή στην Ακρόπολη με ένα πανί με τον ήλιο της Βεργίνας κι' εμείς δεν μπορούμε να έχουμε έστω μια καρτούλα μ' αυτό ... μας "έστειλαν" απλά ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ...

Το ταξίδι της επιστροφής ήταν εξίσου ωραίο και συναρπαστικό όπου κυριάρχησε και πάλι το ταλέντο ενός από τα μέλη του ΔΣ του Συλλόγου μας και μέλος της θεατρικής μας ομάδας του Γιώργου Κορνάρου .. που με τα ανέκδοτά του κρατούσε σε συνεχή εγρήγορση όλους τους ταξιδιώτες συμπολίτες μας... ο Πλαταμώνας ήταν η επόμενη συναρπαστική στάση αυτή τη φορά σειρά είχε το στομάχι μας για να απολαύσει όλα τα υπέροχα εδέσματα της Ψαροταβέρνας "Ψαροπούλα" όπου ο καπετάνιος μας παρουσίασε ότι φρέσκο είχε ψαρέψει με το καϊκι του.. απλά ήταν ΜΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ...

Ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν σ' αυτή την πανέμορφη εκδρομή

Γιάννης Τιλκιτζής
Πρόεδρος του ΦΕΣ "Η Κάντζα"