Σοφία Αστήθα – Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη, Πόλεις για να Ζεις» και υποψήφιο Δήμαρχο τον κο Παναγιώτη Μερτύρη Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Σοφία Αστήθα – Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη, Πόλεις για να Ζεις» και υποψήφιο Δήμαρχο τον κο Παναγιώτη Μερτύρη

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 28 Απριλίου 2014 | 11:41 π.μ.

6

Θα διεκδικήσω με πάθος, την χαμένη ποιότητα ζωής μας…


Είμαι κάτοικος Γέρακα, σπούδασα οικονομικά και είμαι παντρεμένη με τον νευρολόγο Δημήτριο Διαμαντά με τον οποίο απόκτησα δύο κόρες.
Ως μητέρα δύο παιδιών, ως εργαζόμενη, αλλά και ως πολίτης βίωσα και βιώνω όπως όλοι μας μια δύσκολη καθημερινότητα.

Τα προβλήματα είναι γνωστά σε όλους μας, και επηρεάζουν τη ζωή μας άμεσα είτε  το αποχετευτικό πρόβλημα και τα σχολικά κτήρια ,είτε η ανεργία και ο μαρασμός της τοπικής αγοράς, οι εγκαταλελειμμένες παιδικές χαρές, ο ελλιπής φωτισμός, οι δρόμοι, και ένα πλήθος ακόμα από περιπτώσεις που όλοι μας έχουμε καταγράψει αλλά που δυστυχώς βλέπουμε να χρονίζουν κάτω από την αδιαφορία, τα συμφέροντα, την κατασπατάληση του δημόσιου πλούτου αλλά κυρίως από την έλλειψη  οράματος για μια πόλη φιλική προς τον πολίτη που να αφουγκράζεται τις ανάγκες του ,που να προσφέρει κοινωνικές λύσεις, να στέκεται αρωγός και όχι απέναντι από τον πολίτη. Μια πόλη για να ζεις δηλαδή!

Η αγωνία μου, η αγανάκτηση μου, το χρέος μου απέναντι στα παιδιά μου και στους συνανθρώπους μου, αλλά ταυτόχρονα το πείσμα μου και η ανάγκη μου για προσφορά και δημιουργία, ενίσχυσαν τη βαθιά μου πεποίθηση ότι όπου υπάρχουν προβλήματα, δεν μπορεί, υπάρχουν και λύσεις! Όταν η πολιτεία αδιαφορεί οι πολίτες αφυπνίζονται και αναλαμβάνουν δράση ,αναζητούν λύσεις, ενεργοποιούνται γιατί γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει «από μηχανής θεός»
Αποφασισμένη να υλοποιήσω αυτή μου την πεποίθηση, και να υιοθετήσω ενεργή στάση ζωής, με στόχο το κοινό συμφέρον με εργαλείο μου τον εθελοντισμό και την συνεισφορά, θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας, χωρίς να διαθέτω μαγικές ιδιότητες. Διαθέτω όμως εικοσιπενταετή διοικητική & οικονομική εμπειρία, βούληση, και κάτι που στις μέρες μας σπανίζει: Αρκετό ελεύθερο χρόνο μιας και στις 31/12/2013 αποχώρησα με εθελούσια έξοδο από τον ΟΤΕ.

Αν στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου με εμπιστευθείτε με την ψήφο σας, θα διεκδικήσω με πάθος την χαμένη ποιότητα ζωής μας, μαζί με τους συνυποψήφιους μου και τον υποψήφιο δήμαρχο κύριο Παναγιώτη Μερτύρη, ο οποίος μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στον συνδυασμό του, «Ανθούσα Γέρακας Παλλήνη, πόλεις για να ζεις».

Με τιμή
Σοφία Αστήθα



http://poleisgianazeis.gr/?p=84

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...