Πιο συγκεκριμένα, στον «χάρτη» περιλαμβάνονται δέκα βασικές υπηρεσίες, με συγκεκριμένες χρονικές δεσμεύσεις και σύμφωνα με εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), σε περίπτωση μη τήρησης κάποιας από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως οικονομική ρήτρα – αποζημίωση, μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Οι 10 καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αφορούν:
-διακοπή και επανασύνδεση μετά από αίτημα,
-επανασύνδεση μετά από εξόφληση χρέους,
-τοποθέτηση – σύνδεση μετρητή,
-μελέτη απλής ηλεκτροδότησης,
-επέμβαση για τήξη ασφάλειας μετρητή,
-κατασκευή απλής παροχής ρεύματος,
-τήρηση συμφωνημένης συνάντησης,
-απάντηση σε γραπτά αιτήματα – παράπονα χωρίς επίσκεψη,
-μελέτη ηλεκτροδότησης με δίκτυο
-απάντηση σε γραπτά αιτήματα – παράπονα με επίσκεψη
Η ΡΑΕ (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας) θεωρεί μάλιστα πως η αποζημίωση αυτή πρέπει να καταβάλλεται αυτόματα στον πελάτη, μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία (π.χ. με πίστωση σε επόμενο λογαριασμό του), χωρίς την απαιτούμενη, μέχρι σήμερα, υποβολή σχετικής αίτησης από τον καταναλωτή!
Αναφορικά με τα ποσά αποζημίωσης, σύμφωνα με τη ΡΑΕ, μπορούν να διαφοροποιούνται ανά κατηγορία πελατών (π.χ. οικιακών / επαγγελματικών), αλλά και με βάση την αναμενόμενη επίπτωση της αστοχίας της συγκεκριμένης υπηρεσίας!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...