ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΑΠΑΤΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΑΠΑΤΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012 | 1:12 π.μ.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!

8f29bf1c21d55a55d1b277346aa85732 Σήμερα τον 85χρονο πατέρα μου ενώ περίμενε στη στάση του λεωφορείου γυρίζοντας από τη λαϊκή , τον σταμάτησαν τρεις γυναίκες, και του συστήθηκαν ως προσωπικές μου φίλες οι οποίες εργάζονται σε εταιρεία υπολογιστών από την οποία υποτίθεται αγόρασα… computer! Μάλιστα δε, η μία από τις τρεις »κυρίες», μπροστά του επικοινώνησε δήθεν με… μένα για να με ενημερώσει πως θα έδινε τον φάκελο (?) του computer στον πατέρα μου από τον οποίο θα έπαιρνε και την προκαταβολή την οποία υποτίθεται όφειλα.
Φυσικά μιλούσε μόνο στον εαυτό της, διότι κανένα computer δεν έχω αγοράσει ούτε φυσικά δεν γνωρίζω καμία εταιρεία ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ για να είμαι και πελάτης της.
Βεβαίως οι εν λόγω κυρίες οι οποίες κατά περίεργο τρόπο ήξεραν το μικρό όνομα του πατέρα μου και το δικό μου όνομα, το μόνο που κατάφεραν να εισπράξουν ήταν μερικά -ακριβά- χαμόγελα από τον πατέρα μου και τίποτα άλλο.
Επειδή όμως, κάποιοι μεγάλης ηλικίας συμπολίτες μας που κυκλοφορούν, ενδεχομένως να τις πιστέψουν, και  να πέσουν θύματα τους, καλό θα είναι να τους ενημερώσουμε.
Οι τρεις παραπάνω «κυρίες», επέβαιναν σε ΙΧ αυτοκίνητο χρώματος μαύρου, που τα τελευταία νούμερα της πινακίδας κυκλοφορίας ήταν 3760.  
Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε τέτοιου είδους απατεώνισσες και απατεώνες -οι οποίοι έχουν πολλαπλασιαστεί τελευταία- να έχουμε το νου μας για τυχόν στοιχεία που θα τους οδηγήσουν στη δικαιοσύνη.

Βασίλης Δημητριάδης

πηγή

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...