Γιώργος Λάιος : Θέλω το καλύτερο για την ΠΟΛΗ μας, τους ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ μου και τα ΠΑΙΔΙΑ μας Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Γιώργος Λάιος : Θέλω το καλύτερο για την ΠΟΛΗ μας, τους ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ μου και τα ΠΑΙΔΙΑ μας

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011 | 11:00 π.μ.

IMG_0769

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Η λήψη της παραπάνω φωτογραφίας έγινε την Τετάρτη το βράδυ μετά την λήξη της συνεδρίασης του τοπικού συμβουλίου Παλλήνης όταν βγήκα από το πρώην δημαρχείο και με μεγάλη έκπληξη είδα το αυτοκίνητο του Δήμαρχου της πόλης μας παρκαρισμένο πάνω στην πλατεία.
Ειλικρινά δεν είχα σκοπό να την αναρτήσω για διάφορους λόγους.

Σκοπός μου ήταν να την στείλω στο κύριο Ζούτσο μαζί με κάποια σχόλια….
Επίσης ο κος Ζούτσος εκείνες τις ημέρες έδινε μάχη για την εκλογή του στο Συμβούλιο της νεοσύστατης Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής και δεν ήθελα κάποιοι να θεωρήσουν πως παίζω κάποιο παιχνίδι.
Ήρθα όμως αντιμέτωπος με τον εαυτό μου.
Ένιωσα βλάκας πιστέψτε το (για να μην πω κάτι άλλο) και να σας εξηγήσω το γιατί.
Στην συνεδρίαση του τοπικού συμβουλίου είχα πάει περίπου 45 λεπτά πριν την ώρα της έναρξης του και δεν έβρισκα να παρκάρω (ο χώρος που πάρκαρε το αυτοκίνητο του ο κος Ζούτσος ήταν ελεύθερος).
Παρ’ όλα αυτά όμως έκανα αρκετούς κύκλους και βρήκα χώρο στάθμευσης γύρω στα 200 μέτρα απόσταση από το πρώην δημαρχείο.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΙΔΙΟ;


ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ;

 

ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΧΙ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ !!!!

Ένας άλλος λόγος που άλλαξα γνώμη και δημοσιοποιώ την φωτογραφία είναι πως δεν ανέχομαι στις πλάτες των δημοτών κάποιοι δημοτικοί σύμβουλοι να στήνουν επικοινωνιακά παιχνίδια με κάποιες αναρτήσεις στο διαδίκτυο , κάποιοι άλλοι επίσης δημοτικοί σύμβουλοι να γυρίζουν στην πόλη που ζω και να διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα , και κάποιοι άλλοι να με παίρνουν τηλέφωνο να μου κάνουν υποδείξεις και να μου λένε κατά λέξη “πόλεμο θέλεις πόλεμο θα έχεις”. Όλοι οι παραπάνω δημοτικοί σύμβουλοι είναι από την δική σου παράταξη κύριε Ζούτσο.


ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΕΧΟΜΑΙ !!! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ – ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ – ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ.


ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ


ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ( ΟΠΩΣ ΕΓΩ ) ΟΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

Τέλος θα ήθελα να πω στον Δήμαρχό μας αλλά και σε πολλούς άλλους ότι θα είμαι δίπλα σε ότι θα βελτιώνει τους όρους και τις συνθήκες της ποιότητας ζωής στην πόλη μας, και θα είμαι απέναντι σε κάθε τι, που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα και την νοημοσύνη όχι μόνο την δικιά μου αλλά και των συνδημοτών μου.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΪΟΣ
ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...