'ΈΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ... ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ '' γράφει η Λυγερή Ζωχιού Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

'ΈΝΑΣ ΚΟΥΚΟΣ ... ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ '' γράφει η Λυγερή Ζωχιού

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | 10:15 μ.μ.


Και καθώς η ζωή σε φέρνει σε χώρους που έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση των παιδιών για κάποια αρκετά χρόνια, κάποια στιγμή σου βάζει και το ερώτημα πώς μπορείς να βοηθήσεις στο ελάχιστο για να επιλυθούν τα προβλήματα, που θες με τις λίγες, θες με τις πολλές γνώσεις και το νοιάξιμο που έχεις, ελπίζεις πως θα συμβάλεις στο να επιλυθούν.
Kαι τότε συντάσσεις επιστολές και τις αποστέλλεις στους αρμόδιους φορείς  ... και ευελπιστείς σε απάντηση ή έστω σε έναν τυπικό Αρ. Πρωτοκόλλου τον οποίο ευγενικά αιτείσαι.
Λάθος ... καθώς φαίνεται ...
Όχι το να συντάσσεις επιστολές, αλλά το να περιμένεις απάντηση και Αρ. Πρωτοκόλλου και νοιάξιμο ...
Έγραψα λοιπόν κι εγώ με πολλή αγάπη, πολύ νοιάξιμο και πολύ περισσότερη ελπίδα – κύριο χαρακτηριστικό μου που δεν λέει τόσα χρόνια να με εγκαταλείψει, μια ακόμη επιστολή στους Αρμόδιους Φορείς.
Την παραθέτω προς ενημέρωση λοιπόν και συμπληρώνω πως απ΄τους έξι φορείς στους οποίους κοινοποιήθηκε έλαβα Αρ. Πρωτοκόλλου απο τους δυο (απ' τον ένα κατόπιν ευγενικής υπενθύμισής μου) 
Για απάντηση και σχολιασμό στα όσα αναγράφονται στην Επιστολή μου ούτε λόγος να γίνεται.
Παράπονο μεγάλο και θλιβερή αλήθεια η διαπίστωση πως μια απλή μητέρα πέραν των άλλων συναφών ιδιοτήτων μου που συμβαίνει να έχω, δεν κρίθηκε άξια να της δοθεί μια απάντηση ή έστω ένας τυπικός Αρ. Πρωτοκόλλου για τις διαπιστώσεις και τους προβληματισμούς της.
Θλίψη η διαπίστωση οτι αν ένας απλός γονέας (ως μητέρα υπογράφω την Επιστολή μου αυτή) που νοιάζεται για την καλυτέρευση και την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των μαθητών στα σχολεία, δεν αποτελεί μέλος μιας πολυπληθούς Συλλογικότητας δεν έχει στο ελάχιστο την πιθανότητα να ακουστεί πόσο μάλλον να γίνουν αντικείμενο περίσκεψης και σχολιασμού οι σκέψεις και οι διαπιστώσεις του.
Μια αλήθεια οδυνηρή για το παρόν και το μέλλον που μ' έκανε να νοιώσω πολύ εκείνο τον κούκο ...
Εκείνον ... που λέει η παροιμία μας πως μόνος του δεν φέρνει την Άνοιξη ... αλλά δεν μπορεί και κανείς να τον κάνει να σταματήσει να ελπίζει ...


Υ.Γ.

Oφείλω να αναφέρω πως των Κοινοποιήσεων εξαιρείται το Υπουργείο Παιδείας στο οποίο δεν απέστειλα Kοινοποίηση της Επιστολής.

Eπίσης η Επιστολή συντάχθηκε και εστάλη ηλεκτρονικά με το Αίτημά μου για Αρ. Πρωτοκόλλου δυο ημέρες μετά την ημέρα που αναγράφεται σ' αυτήν και πολύ πριν το θέμα της πανδημίας αρχίσει να αναφέρεται αμυδρά και  περισσότερο σαν πολύ απίθανα σοβαρό ενδεχόμενο.


Λυγερή Ζωχιού


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Παλλήνη 17/02/2020

Mε αφορμή το κάλεσμά σας για συζήτηση σχετικά με τα θέματα που απασχολούν την σχολική κοινότητα της οποίας είμαστε μέλη και την βελτίωση λειτουργίας της θεωρώ πως είναι σωστό εκ μέρους μου πέραν των προσπαθειών που ήδη έχω καταβάλει με επιστολές και αναφορές μου στα θέματα που, κατά την γνώμη μου, χρίζουν προσοχής και βελτίωσης, να σας καταθέσω την παρούσα επιστολή.

    Τα παρακάτω θέματα που αναφέρω επιγραμματικά σ' αυτήν κατά την γνώμη μου χρίζουν προσοχής και ουσιαστικότερου χειρισμού εκ μέρους μας καθώς και πιο αποτελεσματικών διαδικασιών.
Πολλά απ' τα κάτωθι διαιωνίζονται και τελικά επιλύονται εν μέρει ή και καθόλου σκαλώνοντας σε αναχρονισμούς διαδικασιών ή δυσλειτουργίες των αρμοδίων φορέων.

    Στα ήδη χρονίζοντα αυτά θέματα έχουν δυστυχώς προστεθεί και νεότερα εξίσου σημαντικά.

Ερωτήματα που δεν απαντώνται απ' τους αρμόδιους φορείς εν ευθέτω χρόνω και άρα καθίστανται αναποτελεσματικά ενώ θα έπρεπε να έχουν επιλυθεί προ πολλού καταφέρνουν μόνο να συντελούν στην επιδείνωση της κατάστασης.
Προφορικές άρα και μη υπεύθυνες ερωτήσεις και απαντήσεις μεταξύ υπεύθυνων φορέων που οφείλουν λόγω του ρόλου τους να επιλύουν κι όχι να απαξιώνουν, λόγω λανθασμένων τακτικών, 

τα προβλήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την εύρυθμη λειτουργία στα πλαίσια του σχολείου.

     Η διάχυτη επίσης τάση που αναγορεύει την οικογένεια σαν την μόνη υπεύθυνη για την μη αρμόζουσα συμπεριφορά των μαθητών θεωρώ πως είναι μια επιδερμική άποψη, μια υπεραπλούστευση που έχει σαν αποτέλεσμα να αποποιούνται των ευθυνών τους οι φορείς που οφείλουν να ασχοληθούν στο βαθμό που τους αναλογεί στα  πλαίσια των ευθυνών τους και του επίσης σημαντικού με την οικογένεια κοινωνικοποιητικού ρόλου τους.

    Mην επιθυμώντας να πλατιάσω και κατ' επέκτασιν να κουράσω παραθέτω ακολούθως τα θέματα 
που θεωρώ άξια προσοχής  για αποτελεσματική επίλυση μέσω της έγκαιρης ενημέρωσης και πίεσης των αρμόδιων φορέων :



1.   To πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ (κατάργηση και αντικατάστασή του)

Χρονοδιάγραμμα και αποτελεσματικότητά του

2.  Κατάργηση της ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔAΣ

Aιτίες και αντικατάστασή τους με τι και με τι χρονοδιάγραμμα

3    Αύξηση των κρουσμάτων βίας, απειθαρχίας, ανάρμοστης λεκτικής συμπεριφοράς  μαθητών- καθηγητών και γενικότερης απαξίας της διδακτικής διαδικασίας και του θεσμού του σχολείου

Μέτρα που πάρθηκαν (ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ή άλλη αντιμετώπιση)   

4.    Καθαρίστριες στα σχολεία και EΓΚΑΙΡΗ κάλυψη κενών και καθηγητών ενισχυτικής διδασκαλίας

Πότε γίνονται οι συμβάσεις και με ποιόν τρόπο. Προβλήματα στην διάρκεια της χρονιάς

5.   Στοιχεία επικοινωνίας απο την Διεύθυνση των σχολείων στους Συλλόγους και ο ρόλος των τελευταίων στην επίλυση προβλημάτων (όχι μόνο οικονομικών)

Ο καθε Διευθυντής πράττει κατα βούληση όσον αφορά την χορήγηση των στοιχείων.

6.   Αντισεισμικός έλεγχος, απολύμανση, αντιπυρική προστασία, ασφάλεια, φωτισμός στα σχολεία καθώς και ο αναγκαιότατος Επαγγελματικός Προσανατολισμός που δεν διδάσκεται στα σχολεία

7.   Μη έγκαιρη προμήθεια προϊόντων για την περίοδο έξαρσης της γρίπης που ιδιαίτερα φέτος αλλά και κάθε χρονιά δοκιμάζει γονείς και μαθητές.

Ευελπιστώντας σε ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ των φορέων και αποτελεσματικές διαδικασίες για επίλυση των πραγματικά πολλών και σημαντικών προβλημάτων.
Σημαντικών για την διαμόρφωση της προσωπικότητας όσο και της συνείδησης των μαθητών, των αυριανών υπεύθυνων πολιτών, των παιδιών μας.    

Με εκτίμηση
Λυγερή Ζωχιού


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...