Κώστας Στρίκος προς Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Παλλήνης: Ελπίζω οι σκέψεις μου να προβληματίσουν και να θέσουν τις βάσεις για αλλαγές Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Κώστας Στρίκος προς Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Παλλήνης: Ελπίζω οι σκέψεις μου να προβληματίσουν και να θέσουν τις βάσεις για αλλαγές

Written By Παλλήνη Press on Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017 | 12:12 μ.μ.

 


Προς κάθε σκεπτόμενο!!!!! 

Την Δευτέρα 20 Μαρτίου, χρονικό διάστημα πλέον των δυο μηνών, οι εκπρόσωποι των συλλόγων δημοσίων σχολείων του δήμου μας, κλήθηκαν να συμμετάσχουν στις εκλογικές διαδικασίες της Ένωσης συλλόγων γονέων & κηδεμόνων για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. Σύμφωνα με το καταστατικό, σε αυτές οι εκπρόσωποι μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα, καθώς επίσης να ψηφίσουν τον υποψήφιο της επιλογής τους.
Ασχολούμενος και εγώ με τους συλλόγους γονέων τα τελευταία έξι χρόνια, ως εκπρόσωπος του 6ου δημοτικού σχολείου Γέρακα και φυσικά αγωνιώντας για τα προβλήματα συνολικά των σχολείων μας, έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση των υπολοίπων συνυποψήφιων με σκοπό να συμβάλω όσο μπορώ στην επίλυση των διαφόρων προβλημάτων που απασχολούν τα παιδιά μας αλλά και να καταθέσω και να στηρίξω ιδέες ικανές να προσφέρουν έστω το ελάχιστο προς την κατεύθυνση αυτή.

Δυστυχώς όμως, το αποτέλεσμα των εκλογών ήταν τέτοιο, ώστε κατατάχτηκα τρίτος αναπληρωματικός, κάτι το οποίο μου στερεί μεν το δικαίωμα λήψεως αποφάσεων στις συνεδριάσεις του Δ.Σ, σε καμία όμως περίπτωση δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα φυσικής παρουσίας σε αυτές, πολύ δε μάλλον δεν μου αφαιρεί το δικαίωμα να προβληματίζομαι, να αγωνιώ και να ενδιαφέρομαι για το τι μέλλει γενέσθαι, κάτι που από ότι φαίνεται αφήνει παγερά αδιάφορους κάποιους από νέο Δ.Σ της Ένωσης.

Από την πρώτη στιγμή τις υποψηφιότητας μου, ανεξαρτήτως αποτελέσματος, είχα την άποψη ότι καλό και πρέπων θα ήταν όλοι οι υποψήφιοι να ενημερώνονται για τις συνεδριάσεις του Δ.Σ προκειμένου να παρευρίσκονται αν το επιθυμούν, αφού κατά την γνώμη μου το ενδιαφέρων δεν σταματά μόνο στην υποψηφιότητα.

Δυστυχώς όμως μετά από δυο και πλέον μήνες σύστασης και λειτουργίας του νέου Δ.Σ δεν έχω δεχτεί καμία πρόσκληση, πλην της ενημέρωσης με email για συγκρότηση σε σώμα, στην οποία απάντησα ότι επιθυμώ να παρευρίσκομαι στις συνεδριάσεις, ενώ επίσης γνωρίζω πολύ καλά ότι το θέμα αυτό έχει τεθεί προς συζήτηση από μέλη, τουλάχιστον σε μια συνεδρίαση και μάλιστα έχει την σύμφωνη γνώμη αρκετών.

-Ποιος είναι ο λόγος που ακόμα δεν έχουν λάβει απόφαση για το θέμα; 
-Τι περιμένει για να το πράξει;
Ελπίζω οι σκέψεις μου αυτές να διαβαστούν από όλα τα μέλη της Ένωσης, να προβληματίσουν και να θέσουν τις βάσεις για αλλαγές.
Αιθεροβάμων η όχι; ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ .

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...