Κουνενάκη Ειρήνη: Δεν έχω καμία σχέση με τη σύλληψη και οργάνωση της δημοσκόπησης που γίνεται στον Δήμο Παλλήνης Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Κουνενάκη Ειρήνη: Δεν έχω καμία σχέση με τη σύλληψη και οργάνωση της δημοσκόπησης που γίνεται στον Δήμο Παλλήνης

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018 | 8:43 μ.μ.


Τις τελευταίες ημέρες διακινείται στο διαδίκτυο δημοσκόπηση με αναφορά στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Δήμου Παλλήνης.

Με έκπληξη διαπίστωσα, ότι μεταξύ των ονομάτων που περιέχονται στην συγκεκριμένη λίστα περιλαμβάνεται και το δικό μου, από τους σχεδιαστές αυτής της κακοστημένης φάρσας, παρά το γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει μέχρι σήμερα δήλωση υποψηφιότητας μου.

Προφανώς ο εντολέας κάτι θα έχει στο μυαλό του, αφού επίλεξε να εντάξει στη δημοσκόπηση ονόματα που αφενός δεν έχουν δηλώσει ότι θα είναι υποψήφιοι αφετέρου δε, προέρχονται από συγγενείς πολιτικούς χώρους και άρα απευθύνονται στην ίδια δεξαμενή ψηφοφόρων, ενώ ταυτόχρονα δεν συμπεριέλαβε υποψηφίους οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα είναι εκ νέου υποψήφιοι καθώς και άλλους οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θα είναι νέοι υποψήφιοι.

Η πολιτική μου λειτουργία δεν θα μου επέτρεπε να συναινέσω σε τέτοιες αμφίβολης δημοσκοπικής ποιότητας πρωτοβουλίες και για το λόγο αυτό δηλώνω πως δεν έχω καμία σχέση με τη σύλληψη και οργάνωση της. Μπορώ όμως να υποθέσω την ταυτότητα του εμπνευστή και χρηματοδότη. Ας αναζητηθούν εκεί οι παρασκηνιακές μεθοδεύσεις.




 LILAC FAIRY

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...