Μερτύρης σε Χριστοφιλέα: "Είμαι βέβαιος πως πολύ σύντομα θα σε καμαρώνουμε σε μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά σαλόνια" Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Μερτύρης σε Χριστοφιλέα: "Είμαι βέβαιος πως πολύ σύντομα θα σε καμαρώνουμε σε μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά σαλόνια"

Written By Παλλήνη Press on Παρασκευή 12 Μαΐου 2017 | 4:15 μ.μ.

 


Αγαπητέ Παναγιώτη,


Πέρασαν 7 ολόκληρα χρόνια που ως Πρόεδρος του Παλληνιακού σε ενσωμάτωσα στον σύλλογο μας. Τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα, γιατί από τη μια δεν μπορώ να σταθώ εμπόδιο στα ποδοσφαιρικά σου «θέλω», αλλά από την άλλη γιατί η αγαπημένη μου ομάδα, θα στερηθεί από τις υπηρεσίες ενός ξεχωριστού προπονητή μα και εξαιρετικού χαρακτήρα. Αισθάνομαι δικαιωμένος για την εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπο σου.


Αγαπητό μου παιδί,


Τα ταλέντα σου, η συνέπεια και η ευγένεια του χαρακτήρα σου, αλλά και η θέληση σου για περισσότερη γνώση και αθλητική εμπειρία, είναι χαρακτηριστικά που εύκολα αναγνωρίζονται σε σένα και που είναι τόσο αναγκαία στον αθλητικό χώρο. Σε όσους σε γνώρισαν, απέδειξες πως στο αξιακό σου σύστημα, προέχει η αθλητική Ιδέα και η εθελοντική προσφορά. 


Είμαι βέβαιος πως πολύ σύντομα θα σε καμαρώνουμε σε μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά σαλόνια.


Μην ξεχνάς.

…Σαν βγείς στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος…


Μαζί σου

Παν. Μερτύρης.

πρ. Πρόεδρος Παλληνιακού.


 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...