Brevet Αττικής, 200 χλμ με το ποδήλατο για τον Παλληνιώτη Άγγελο Σταθακόπουλο Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Brevet Αττικής, 200 χλμ με το ποδήλατο για τον Παλληνιώτη Άγγελο Σταθακόπουλο

Written By Παλλήνη Press on Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015 | 9:10 π.μ.

1

Brevet Αττικής 200KM, προπόνηση ενόψει Championkart International Final 2015!

200 χιλιόμετρα με το ποδήλατο; Λες; Εμπειρία θα είναι, σκέφτηκα, αλλά και πολύ καλή προπόνηση για τον Διεθνή Τελικό του CHAMPIONKART TROPHY που θα τρέξω τον Οκτώβριο. Με έβαλαν σε σκέψεις συζητήσεις που έκανα με γνωστούς και φίλους, μίλησα και με τον φίλο μου τον Χάρη - Haris Mousourakis και είπαμε να το δοκιμάσουμε. Brevet, ένας αγώνας ποδηλάτου που δεν είναι αγώνας αλλά αντιμετωπίζεται ως αγώνας από μεγάλη μερίδα συμμετεχόντων. Το Brevet Αττικής 200km για ευνόητους λόγους είναι το πολυπληθέστερο Brevet της Ελλάδας αφού τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνει σχεδόν 700 συμμετοχές! Ξεκινάς πρωί πρωί από το Γκάζι, πας στο Σούνιο, συνεχίζεις για Λαύριο-Καλύβια-Κορωπί-Σπάτα-Πικέρμι, στρίβεις για Σχοινιά και επιστρέφεις στο Γκάζι από τη Μαραθώνος, απλά πράγματα!. Με αυτοκίνητο δύσκολα θα ξεκινούσα να κάνω αυτή τη διαδρομή, με το ποδήλατο όμως, δεν έβλεπα την ώρα…. Σε όλη αυτή τη διαδρομή μπορεί να έχεις γύρω σου ποδηλάτες, αλλά στην ουσία είσαι μόνος σου, χωρίς βοήθεια. Αν πάθεις κάτι πρέπει να το αντιμετωπίσεις ολομόναχος, χωρίς εξωτερική βοήθεια. Σαμπρέλα, λάστιχο, εργαλεία, φαγητό, νερό, πρέπει όλα να τα προβλέψεις από την αρχή. Αν είσαι και πρωτάρης όπως εγώ, φαντάζει ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση. Έτσι όμως είμαι εγώ, μου αρέσουν τα δύσκολα και οι προκλήσεις.

2

Να’μαι λοιπόν μαζί με το Bici Eclipse ποδήλατο μου, τον φίλο μου τον Χάρη, τις σκέψεις των φίλων μου και της Ποδηλατική παρέα Παλλήνης την υποστήριξη της Superfast Ferries Fan Page και φυσικά έχοντας πάντα στο πλευρό μου την οικογένεια μου που κάνει θυσίες και υπομονή για να βάζω στόχους και να τους πετυχαίνω. Πριν ακόμα κλείσουν τα νυχτερινά μαγαζιά και τα φαγάδικα στο Γκάζι, εμείς είχαμε φορέσει τα εξαιρετικά ρούχα της DNA, κράνος, γάντια, κουμπώσαμε παπούτσια και βρεθήκαμε στην Πειραιώς. Με χαλαρό πετάλι και κουβεντούλα, φτάσαμε στην Παραλιακή, παντού ποδήλατα, χαρά μεγάλη! Οι οδηγίες του Βασίλη Κουτελέλη - Vasilis Kutelelis άρχισαν να μπαίνουν σε εφαρμογή «το ρυθμό σου εσύ, άστους άλλους στο δικό τους το ρυθμό…». Κι έτσι απλά, μετά από 210 χιλιόμετρα τελικά λόγω παράκαμψης έργων στο Κορωπί, μετά από ανηφόρες, κατηφόρες, ζέστη και αέρα, «κολλητήρι» σε πολλά σημεία, πολύ νερό, τις αναγκαίες μπαρίτσες, την εμψύχωση της Άννας και των παιδιών που ήρθαν να με δουν στο Κορωπί, βρέθηκα ξανά στο Γκάζι. Ξεπέρασα τα όρια μου, ξεπέρασα τους στόχους που είχα θέσει και ένιωθα υπέροχα!

3

Το ποδήλατο μου δούλεψε άψογα, δε με πρόδωσε ούτε σε μια αλλαγή, δεν είχα ατυχίες, αντίθετα ήμουν πολύ τυχερός γιατί έκανα μεγάλο μέρος της διαδρομής μαζί με τον Βασίλη Κουτελέλη. Η προετοιμασία που κατάφερα να κάνω απέδωσε σε όλους τους τομείς, ακόμα και στη γνώση της διαδρομής αφού έτσι απέφυγα τα λάθη και τις καθυστερήσεις. Τελικά, κάλυψα τα 210 χιλιόμετρα σε 8 ώρες και 45 λεπτά συμπεριλαμβανομένων και 45 λεπτών στάσης στα 3 συνολικά control χρόνου. Στα Brevet στη συνολική επίδοση συμπεριλαμβάνονται και οι στάσεις. Το κοντέρ του Eclipse έγραψε 209,18 χιλιόμετρα σε 7:59:08 και μέση ωριαία 26,19. Την επομένη, ξύπνησα πιο ξεκούραστος από τις καθημερινές, όμως ένας έμπειρος ποδηλάτης μου είπε πως είναι λογικό για την επόμενη μέρα, τη μεθεπόμενη όμως; Θα δείξει….

4

Θέλω να ευχαριστήσω τoν φίλο μου τον Χάρη Μουσουράκη που συμφώνησε να συμμετέχουμε και έκανε εξαιρετική επίδοση, τον Βασίλη Κουτελέλη για τις αμέτρητες και καθοριστικές συμβουλές του (αλλά και για το τράβηγμα!!!), την Eclpise για το άψογο ποδήλατο, τη Superfast Ferries που βρίσκεται πάντα δίπλα μου με κάποιο τρόπο, τον Fausto Bonin για τα ρούχα της DNA, όλους τους φίλους μου είτε κάνουμε μαζί ποδήλατο είτε όχι αλλά είχαν την έννοια μου και φυσικά την οικογένεια μου, υπομονή, δύναμη, κίνητρο, υποστήριξη, χαμόγελο, είναι λίγα από αυτά που μου δίνουν. Και του χρόνου μου ευχήθηκαν όλοι το απόγευμα της Κυριακής….
Δε νομίζω…. Για νωρίτερα το βλέπω!!!
Τώρα, φουλ προετοιμασία για το Championkart International Final 2015 που θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Adria της Ιταλίας και θα συμμετέχω με το Supefast Parolin Kart!!!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...