Επιστολή παραπόνων προς την ΔΕΔΔΗΕ / ΔΕΗ ΑΕ σχετικά με τις επαναλαμβανόμενες διακοπές στην λειτουργία του υπόγειου υποσταθμού της ΔΕΗ στην οδό Ανδρούτσου στη Παλλήνη Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Επιστολή παραπόνων προς την ΔΕΔΔΗΕ / ΔΕΗ ΑΕ σχετικά με τις επαναλαμβανόμενες διακοπές στην λειτουργία του υπόγειου υποσταθμού της ΔΕΗ στην οδό Ανδρούτσου στη Παλλήνη

Written By Παλλήνη Press on Κυριακή 31 Μαΐου 2015 | 12:32 μ.μ.



Επιστολή παραπόνων προς την ΔΕΗ  έστειλαν δημότες  σχετικά με τις επαναλαμβανόμενες διακοπές ρεύματος σε περιοχή της Παλλήνης.

Δείτε αναλυτικά την επιστολή που έστειλαν οι δημότες και στο ΠΑΛΛΗΝΗ PRESS προς ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας.

29 Μαΐου 2015
Προς
ΔΕΔΔΗΕ
2οχλμ. Επαρχιακής Οδού Μαρκοπούλου-Κορωπίου
190 03 Μαρκόπουλο

Υπόγειος Υποσταθμός ΔΕΗ - οδός Ανδρούτσου - Παλλήνη

Κύριοι,
Θα θέλαμε να εκφράσουμε γραπτώς τα παράπονά μας για τις υπηρεσίες που μας προσφέρετε.
Πιο συγκεκριμένα αναφερόμαστε στις βλάβες που προκύπτουν κάθε λίγο και λιγάκι στον υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ στην οδό Ανδρούτσου - Παλλήνη. Από την αρχή του έτους 2015 ο συγκεκριμένος υποσταθμός έχει παρουσιάσει βλάβες τουλάχιστον 5-6 φορές με αποτέλεσμα να μένει η συγκεκριμένη περιοχή στο σκοτάδι το λιγότερο 8 ώρες κάθε φορά. Είναι απαράδεκτο να συμβαίνουν τέτοιες καταστάσεις εν έτει 2015 και κανείς να μην ενδιαφέρεται να διορθώσει την βλάβη οριστικά.
Με την παραμικρή έντονη βροχόπτωση, με την παραμικρή υγρασία λόγο υπογείου, λόγο ποτιζόμενου κήπου και υπόγειων υδάτων τα οποία υπάρχουν σε αφθονία στην περιοχή, ο εν λόγο υποσταθμός τερματίζει κάθε λίγο και λιγάκι αφήνοντας πολλά νοικοκυριά και μαγαζιά χωρίς ρεύμα για ώρες. Κανένα μέτρο δεν έχει παρθεί από την υπηρεσία σας και κανείς δεν κάνει τίποτα. Απλά όλοι μαζί περιμένουμε την επόμενη φορά ……
Τι ακριβώς περιμένετε να συμβεί, για να παρθεί η απόφαση της μεταφοράς του υποσταθμού σε άλλο σημείο, πιο στεγνό και πιο ασφαλές για την λειτουργία του?? Περιμένετε να παραπονεθούν οι πολίτες για τα’ αυτονόητα; Οι τεχνικοί σας πάντως αυτό μας προτείνουν!! Όποιος έχει παράπονα να τηλεφωνήσει και να τα αναφέρει. Τριτοκοσμικές καταστάσεις.
Εσείς σαν υπηρεσία δεν μπορείτε να κρίνεται τι είναι σωστό και τι όχι; Δεν μπορείτε να επέμβετε με έργα προφύλαξης - στεγανοποίησης του υποσταθμού από τα νερά της βροχής; Δεν πρέπει να ξηλωθεί ο κήπος από πάνω του; δεν πρέπει να κάνετε κάτι;;;
Το κόστος συντήρησης μιας προβληματικής κατάστασης εν καιρώ κρίσης, δεν το υπολογίζει κανείς;; Υπάρχουν και οι επαγγελματίες της περιοχής οι οποίοι προσπαθούν να επιβιώσουν έχοντας να αντιμετωπίσουν και τις δικές σας επιβαρυντικές παραμέτρους. Λίγη κατανόηση και ανθρωπιά σε σχέση πάντα με το κοινό καλό δεν βλάπτει όπως και λίγη ντροπή δεν βλάπτει επίσης.
Σαν καταναλωτές περιμένουμε την απάντησή σας για την επίλυση του προαναφερόμενου προβλήματος.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...