Κατερίνα Στεφανίδη: "Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου και όλους τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει" Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Κατερίνα Στεφανίδη: "Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου και όλους τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει"

Written By Παλλήνη Press on Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015 | 12:49 π.μ.

Χαρούμενη, ενθουσιασμένη, όπως ήταν λογικό η Κατερίνα Στεφανίδη μας μίλησε για τη μεγάλη της επιτυχία, τη δεύτερη στη σειρά σε μεγάλη διοργάνωση μετά τη Ζυρίχη.

Πράγα, αποστολή Τόλης Λελεκίδηςlelekidis@sportsfeed.gr φωτογραφίες Άγγελος Ζυμάραςazsportsimages@gmail.com

Μάλιστα, χαριτολογώντας της είπαμε. «Κατερίνα μας έχεις καλομάθει τώρα…», για να μας απαντήσει… «Συγνώμη…» και ξέσπασε σε γέλια. Η ίδια μας αστειεύτηκε περισσότερο λέγοντάς μας. «Τώρα θα καθίσω μια εβδομάδα, θα πάρω και δυο τρία κιλά», είπε ξεσπώντας πάλι σε γέλια.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια «ζευγάρωσε» στην Πράγα τα ασημένια μετάλλια στο επί κοντώ. Μετά τη δεύτερη θέση στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ανοιχτού, ήρθε η δεύτερη θέση σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κλειστού.

Για τον αγώνα της μας είπε:

«Σίγουρα λίγο απογοητεύτηκα που δεν έκανε άλματα στο 4.85μ., όχι ότι δεν το πέρασα, αλλά η αλήθεια είναι ότι είχα κουραστεί. Ένιωθα ότι τα πόδια μου δεν πήγαιναν όπως στην αρχή. Είχα πει πριν τον αγώνα ότι ήθελα να φθάσω στη φετινή μου επίδοση, γιατί πίστευα ότι θα είμαι στα μετάλλια. Φυσικά είναι και η Σιντόροβα, που σε κάθε αγώνα κάνει ρεκόρ και το έκανε και εδώ, αλλά δεν πειράζει, δεν μπορώ να είμαι απογοητευμένη. Πάντως, τώρα που είχα την πρώτη επαφή με τα 4.85μ., στην 3η προσπάθεια με πήρε το κοντάρι μέσα, που σημαίνει ότι θέλω άλλα κοντάρια».

Όταν τη ρωτήσαμε αν θέλει να το αφιερώσει κάπου, προτίμησε να πει ότι θέλει να ευχαριστήσει καλύτερα.

«Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει. Έχω σταθεί πιστεύω τυχερή και με τους προπονητές, με τους γονείς μου που μου έχουν σταθεί, ακόμη και με τους συναθλητές που έχω πετύχει που σε πιέζουν διαφορετικά και σε κάνουν να ευχαριστιέσαι την προπόνηση και τον αγώνα και φυσικά τους χορηγούς μου, τη Nike και το stoiximan.gr».

Σε ό,τι αφορά τη συνέχεια, η άλτρια του ΑΟ Φιλοθέης έχει μπροστά της ένα ταξίδι, αφού αύριο το πρωί αναχωρεί πίσω για τις ΗΠΑ. Μάλιστα, χωρίς να αποτελεί δικαιολογία ήθελε να τονίσει ότι την επηρέασε το ταξίδι. «Πάω Αμερική αύριο και ήρθα την Τετάρτη από τις ΗΠΑ. Ξυπνούσα μέσα στη νύχτα, επηρεασμένη, δεν κοιμήθηκα καλά, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά».

Για το πώς θα διασκεδάσει σήμερα το βράδυ είπε: «Λίγο διατάσεις πρώτα και μετά θα το διασκεδάσω».

Το μικρό κορίτσι που κατακτούσε μετάλλια στις μικρές κατηγορίες, μεγάλωσε έγινε γυναίκα και έχει ξεκινήσει να κατακτάει την Ευρώπη. Τώρα θέλει να κατακτήσει και τον κόσμο, αφού το καλοκαίρι υπάρχει το παγκόσμιο πρωτάθλημα. «Στόχος μου φυσικά τώρα είναι το Πεκίνο. Να είμαι υγιής φυσικά πρώτα και να συνεχίσω και να βελτιώνομαι».

 

ΠΗΓΗ

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

 

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...