Ποιες αλλαγές προτείνονται για το Δημοτικό Σχολείο - Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."
Γιώργος Λάιος: Κε Ζούτσο η Παλλήνη γνωρίζει ποιοι είναι οι ΜΑΓΚΕΣ ποιοι οι ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ και ποιοι οι ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ!!!

Ποιες αλλαγές προτείνονται για το Δημοτικό Σχολείο

Written By Pallini Press on Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015 | 11:16 μ.μ.

Magical Snap - 2015.01.08 23.15 - 005

Δύο τύπους δημοτικού σχολείου προτείνει το υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο των αλλαγών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Όπως ανέφερε ο αρμόδιος υπουργός Ανδρέας Λοβέρδος στη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, προτείνεται:
Το ολοήμερο σχολείο με υποχρεωτικά μαθήματα σε πρόγραμμα το οποίο θα διαρκεί έως 35 ώρες την εβδομάδα και θα αφορά δημοτικά σχολεία από εξαθέσια και πάνω και με πρόγραμμα προαιρετικών σπουδών το οποίο δεν θα ξεπερνά σε διάρκεια τις 10 ώρες. Στα προαιρετικά μαθήματα περιλαμβάνονται η δεύτερη ξένη γλώσσα, η μουσική, τα εικαστικά, η θεατρολογία, η φυσική αγωγή και άλλες βιωματικές και πολιτιστικές δράσεις.
Ο δεύτερος τύπος σχολείου θα είναι το «κλασικό» με υποχρεωτικό πρόγραμμα το πολύ 30 ωρών, που θα μπορεί να εφαρμόζεται σε όλα τα σχολεία ανεξαρτήτως θέσεων δασκάλων.
Οι αλλαγές που προτείνονται

Το υπουργείο έχει στόχο να ενισχυθεί η μελέτη στο σχολείο και να περιοριστεί ή και να εξαλειφθεί το διάβασμα στο σπίτι.
Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές θα μελετούν γλώσσα, μαθηματικά και φυσική στο σχολείο και θα τους ανατίθενται ελάχιστες εργασίες και μόνο στα βασικά μαθήματα.
Ακόμη προτείνεται να περιοριστεί η διδακτέα ύλη και να αναμορφωθεί το πρόγραμμα κάθε σχολείου, ανάλογα και με τις ιδιαιτερότητές του (συνθήκες λειτουργίας, προφίλ μαθητών κ.α).
Στο μάθημα της φυσικής αγωγής θα ενταχθούν και οι δράσεις του κοινωνικού σχολείου.
Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας, αυτές οι αλλαγές μπορούν να υιοθετηθούν από το προσεχές σχολικό έτος.
Αντίθετα, θα απαιτηθεί βάθος χρόνου για να υλοποιηθεί η αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας σε κάθε σχολική μονάδα, η πιστοποίηση της αγγλικής γλώσσας στην τελευταία τάξη του δημοτικού, η αναβάθμιση του ρόλου των εκπαιδευτικών μέσα και από διαρκή επιμόρφωση, η ενίσχυση της αυτονομίας των σχολείων, καθώς και η οργανική σύνδεση νηπιαγωγείου - δημοτικού.

via

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...