ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΟΥ….ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ: ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΟΥ….ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Written By Παλλήνη Press on Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015 | 1:07 μ.μ.

10475334_613973955400066_1663498399955349057_o[3]

Με ανάρτηση στο προσωπικό της προφίλ η αγωνίστρια συνδημότης μας Αγγελική Γιαννοπούλου μας περιγράφει πως ακριβώς την συνέλαβαν χθες πριν από την ομιλία του Ε. Βενιζέλου στη ΠΑΛΛΗΝΗ.

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ:

Χθες το απόγευμα ήσυχα ήσυχα όπως είχα δικαίωμα άλλωστε σαν ελεύθερος πολίτης μιας δημοκρατικής χώρας πήγα να παρακολουθήσω την ομιλία του Β.Β. Άλλωστε είχα πρόσκληση μέσο τηλεφωνικού μηνύματος από την Χριστοφιλοπουλου!!!!!!!!!!

Έπεσα όμως πάνω σε γνώστες φυσιογνωμίες !!!!!!! Το μισό δημοτικό συμβούλιο Παλλήνης αρκετοί δημότες και κάτοικοι ήταν εκεί για να άκουσαν για άλλη μια φορά τα ψέματα του Β.Β. Ήμουν μέσα στην αίθουσα περίπου μίση ώρα και περίμενα!!!!!!
Ξαφνικά μετά την χειραψία και το χτύπημα στον ωμό από την δημοτική σύμβουλο Πόπη Ζινέλη με πλησίασε μια άγνωστη κυρία και με ρώτησε αν είμαι σχολικός φύλακας και να πάω μαζί της που θέλει να μου μιλήσει η Χριστοφιλοπουλου και ο γενικός γραμματέας της αν θυμάμαι καλά !!!!! Παραδέχτηκα ότι είμαι φύλακας αλλά αρνήθηκα να πάω μαζί της και ότι δεν ήθελα καμία συζήτηση με την υφυπουργό και συνέχισα να κάθομαι στην θέση μου!!
Σε δευτερόλεπτα άρχετε κάποιος γλοιώδεις τύπος και μου λέει το εξής!!!! <<Νομίζετε ότι με την στάση που έχετε κάνετε καλό στον αγώνα των σχολικών φυλάκων>> !!!! και ξανά και αυτός με παρακαλούσε ότι θέλει να μου μιλήσει η υφυπουργός!!!
Εκεί μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι !!!!!! Παρόλα αυτά δεν έκανα καμία κίνηση !!!!Φυσικά και ξανά αρνήθηκα και συνέχισα να κάθομαι!!!!!!! Μετά από αυτό σαν τα κοράκια μαζεύτηκαν γύρω μου πάνω από 15 άτομα και με φαλαγγών!!!!!!
Σε σύντομο χρονικό διάστημα έρχεται ένας φουσκωτός ασφαλίτης και μαζί με άλλους δυο με βούτηξαν και σηκωτή με έβγαλαν έξω!!!!! Άρχισα να φωνάζω και άνοιξα την ζακέτα μου να δουν την μπλούζα του σχολικού φύλακα που φορούσα από μέσα!!!!!
Τα υπόλοιπα τα ξέρεται στο περιπολικό και στο τμήμα!!!!! Επειδή δεν θυμάμαι τι είπα εκείνη την στιγμή που με πέταγαν έξω μήπως ο αγαπητός Γιώργος Βογιατζής και η Πόπη Ζινέλη που ήταν διπλά μου μπορούν να με βοηθήσουν!!!!!!! Ευχαριστώ πολύ Πόπη για την κίνηση σου να με φέρεις σε επαφή να μιλήσω με την φίλη σου την Χρι(φιδο)στοφιλοπουλου!!!!!!!!!! Ελπίζω να μην κάνεις πάλι το λάθος όπως το 2012 που την έφερες στο δημαρχείο και την ξαναφέρεις !!!!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗ!!!!!!!

Αγγελική!!!!!
ΥΓ
Αφού με προσκάλεσαν να πάω στην ομιλία γιατί με έβγαλαν έξω????? (το μήνυμα υπάρχει ακόμα στο κινητό μου)!!!!
Άλλη φορά ας βγάζουν ανακοίνωση ότι απαγορεύονται οι σχολικοί φύλακες να το γνωρίζουμε!!!!!!!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

Τον φόβο σου να έχουν Αγγελική !–ΝΤΡΟΠΗ!!! Συνέλαβαν την Παλληνιώτισσα Αγγελική Γιαννοπούλου στο χώρο όπου θα γινόταν η ομιλία του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ Ε. Βενιζέλου!!![Φωτογραφίες]

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...