Πολιτικός; Πωλητής; Διαφημιστής; Γυρολόγος; [Γράφει ο Νίκος Σίμος] Παλλήνη Press | Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη | Το πρώτο blog της πόλης !!!
ΚΑΡΠΟΥΖΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: Λογιστικές και Φοροτεχνικές Εργασίες - Φειδιππίδου 20 Παλλήνη - Τηλ: 210 6664218 - http://k-taxis.gr/..."

Πολιτικός; Πωλητής; Διαφημιστής; Γυρολόγος; [Γράφει ο Νίκος Σίμος]

Written By Παλλήνη Press on Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015 | 11:04 μ.μ.

6ed328dd100422c43c2504f13ccf248f_XL

Ενόψει των Εθνικών εκλογών του Ιανουαρίου γινόμαστε μάρτυρες απίστευτων «ζυμώσεων», από σχηματισμούς νέων (;) πολιτικών κομμάτων – κυρίως διά της διασπάσεως – μέχρι μεταγραφών πολιτικών που θα έκαναν την ποδοσφαιρική μεταγραφική περίοδο να μοιάζει με τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς μας.

Θαρρείς πως η πολιτική υπακούει αυστηρά στην αρχή της Φυσικής περί «Διατήρησης της Ενέργειας» και τους πολιτικούς κληρονομικώ δικαιώματι και καθίσταται απολύτως αδύνατη η ύπαρξη νέων προσώπων και ιδεών μέσα στο αυστηρά κλειστό club των πεφωτισμένων.

Παρόλες όμως τις ομοιότητες των μεταγραφών των πολιτικών με αυτές των αθλητών ή ακόμα και των ακριβοπληρωμένων στελεχών πολυεθνικών εταιριών, υπάρχουν διαφορές ικανές(;) να κατακεραυνώσουν, να απορρίψουν, να αφανίσουν ένα πολιτικό πρόσωπο.

Ένα βασικό εργαλείο στον κόσμο των πωλήσεων είναι η εξωστρέφεια, η διαφήμιση. Είναι ο αποτελεσματικός τρόπος να γνωστοποιηθεί ένα προϊόν και να πείσει ότι είναι το καλύτερο, το καταλληλότερο, το ιδανικότερο, το απολύτως αναγκαίο. Όμως, ακόμα και στον σκληρό κόσμο των επιχειρήσεων, η διαφήμιση υπόκειται σε κάποιους κανόνες, με βασικό αυτόν της ΜΗ αρνητικής διαφήμισης. Θεωρείται λάθος και αναποτελεσματική μεθοδολογία η προώθηση προϊόντος διά της δυσφήμισης του ανταγωνισμού. Μέσω της θετικής διαφήμισης, ο καταναλωτής λαμβάνει το μήνυμα ότι το προϊόν είναι καλύτερο από τον ανταγωνισμό και όχι ότι ο ανταγωνισμός προσφέρει χειρότερα προϊόντα. Επιπρόσθετα, ο πωλητής, το στέλεχος μιας εταιρείας, έχοντας κρατήσει χαμηλούς τόνους απέναντι στον ανταγωνισμό, μπορεί αξιοπρεπώς να μεταπηδήσει σε άλλη εταιρεία και να συνεχίσει να πουλά ένα άλλο προϊόν που, σε τελική ανάλυση, ουδέποτε δυσφήμισε.

Οι πολιτικοί, από την άλλη, επιδεικνύουν μία απίστευτη αδυναμία να διαφοροποιήσουν το «προϊόν» τους διά της θετικής οδού και επιδίδονται σε αδυσώπητες μάχης δυσφήμισης, λασπολογίας ενίοτε, κατά των πολιτικών αντιπάλων. Η παροιμιώδης αδυναμία τους να προσφέρουν κάτι νέο, καινοτόμο, αποτελεσματικό, ρεαλιστικό αναγκάζει την πλειοψηφία των πολιτικών να στηρίζονται αποκλειστικά στην μείωση, ακόμα και εξαφάνιση του έργου του αντιπάλου. Όμως, παρόλη την κατακεραύνωση οποιουδήποτε κινείται ενάντια στα συμφέροντα του κόμματος, δεν διστάζουν να μεταπηδήσουν από τη μία παράταξη στην άλλη και υπερήφανα, δίχως ντροπή, σχεδόν θρασύτατα, να υπερασπιστούν την επιλογή τους αυτή.

Η άσκηση της πολιτικής αποτελεί επιστήμη και αφορά σε ιδέες και στον τρόπο εφαρμογής τους, τόσο σε ζωτικά ζητήματα της ανθρώπινης ύπαρξης και υπόστασης (ελευθερία, ασφάλεια, δικαιοσύνη, πολιτισμός κ.λπ.), καθώς επίσης και σε όλα τα υπόλοιπα θέματα που αφορούν στο κοινωνικό σύνολο, στον πολίτη, στον εργαζόμενο κ.λπ.. Όταν η πολιτική αποσκοπεί να διατηρηθεί ή να κατακτήσει ένα κόμμα την εξουσία ως αυτοσκοπός, τότε υπεισέρχεται η διαφθορά, η κατάχρηση εξουσίας, το «χρήμα» και οι περισσότεροι πολίτες απογοητεύονται και παύουν να ενδιαφέρονται για αυτά που τους αφορούν, με κίνδυνο τα αποτελέσματα να είναι ολέθρια σε όλους τους τομείς.(Wikipedia λήμμα ΠΟΛΙΤΙΚΗ)

Το να πουλάς ένα προϊόν και να αποφασίσεις για λόγους συμφέροντος να προωθήσεις ένα άλλο ανταγωνιστικό, ακόμα και αν υπέπεσες στο σφάλμα της αρνητικής διαφήμισης, είναι κάτι που μπορεί να ξεχαστεί στο μέλλον, με την προϋπόθεση ότι δεν επαναλαμβάνεται συνέχεια. Όταν όμως το «προϊόν» είναι οι ιδέες για τις οποίες οι πολιτικοί διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους και δηλώνουν έτοιμοι να τις υπηρετήσουν μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός τους, τότε η μεταπήδηση σε άλλο «μαγαζί» είναι λίγο πιο πολύπλοκη, πιο επικίνδυνη, πιο ύποπτη. Είναι ξεπούλημα του ίδιου τους του εαυτού. Εκτός και αν οι ιδέες που τόσο καιρό προωθούσαν δεν ήταν τίποτα άλλο παρά η πραμάτεια σαν αυτή ενός γυρολόγου.

Παρόλα αυτά, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι οι Έλληνες πολιτικοί είναι άριστοι πωλητές. Πείθουν ότι είναι δίπλα στον πολίτη, δίπλα στον εργαζόμενο όταν στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ούτε ένα ένσημο στο ενεργητικό τους. Πείθουν ότι έχουν τη λύση στο πρόβλημα, τη στιγμή που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα του προβλήματος. Πείθουν με ύφος χιλίων καρδιναλίων ότι κόπτονται μόνο για το κοινό συμφέρον όταν το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η βουλευτική αποζημίωση και τα προνόμια. Καταφέρνουν με περίσσιο θράσος να πείσουν τους πελάτες ότι η πραμάτεια τους είναι πολύ καλύτερη από τις άλλες και όταν αλλάξουν στρατόπεδο, να ξαναπείσουν ότι διαθέτουν το καλύτερο «προϊόν». Καταφέρνουν να υποστηρίζουν με την ίδια θέρμη αντιδιαμετρικά αντίθετες απόψεις και να πείθουν!!! Λες και μαγεύουν, υπνωτίζουν τους ψηφοφόρους με το μαγικό αυλό τους και τους αναγκάζουν να τους ακολουθούν σε όποιο «μαγαζί» και αν βρουν στέγη.

Θυμηθείτε τη δήλωση του Αντώνη Σαμαρά ότι δεν θα ξαναγύριζε στη Νέα Δημοκρατία ακόμα και αν τον καλούσαν για αρχηγό. Θυμηθείτε τη δήλωση του Ευάγγελου Βενιζέλου ότι το ηλεκτρικό ρεύμα είναι κοινωνικό αγαθό και δεν μπορείς να βάζεις φόρους σε αυτό. Θυμηθείτε τη δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι Δεν πρόκειται να πάει στη Νέα Δημοκρατία Θυμηθείτε τις χιλιάδες ψεύτικες ελπίδες που μοιράζουν. Θυμηθείτε... θυμηθείτε... θυμηθείτε...

Αλήθεια, είναι τελικά οι Έλληνες πολιτικοί άριστοι πωλητές ή μήπως απευθύνονται σε ευκολόπιστους αγοραστές;
Ήρθε άραγε η ώρα να αποκτήσει ο Ελληνικός λαός τους πολιτικούς που πραγματικά του αξίζουν ή χρειάζονται κι άλλες θυσίες;

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια με υβριστικό ή προσβλητικό περιεχόμενο θα λογοκρίνονται ή και θα διαγράφονται. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση...